۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85518391
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهروندان قزوینی از حاشیه رودخانه ها فاصله بگیرند

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: شهروندان استان با توجه به تعطیلات پیش رو و ناپایداری هایی که تا چهارشنبه هفته جاری، به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر ادامه دارد از حاشیه و بستر رودخانه ها فاصله بگیرند.

مریم بهروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، تا چهارشنبه هفته جاری و به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش بادهای لحظه ای و برای برخی مناطق استان نیز رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساعات بعدازظهر امروز /دوشنبه/ که با گسترش امواج در سطح منطقه روبرو هستیم و به همین جهت طی روزدهای گذشته هشدار به سطح نارنجی نیز از سوی این اداره کل صادر شد، افزود: بر همین اساس و با بارش هایی که روز گذشته برای برخی مناطق صورت گرفت، بیشترین میزان بارش ها مربوط به کوهین با حدود ۲ میلی متر همراه بو.

به گفته این کارشناس هواشناسی، با توجه به وزش بادهای لحظه ای شدید، احتمال خسارت به سازه های سبک و موقت و همچنین خیزش گرد و خاک محلی برای برخی از مناطق استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تغییرات محسوس دمایی تا اواخر هفته جاری نخواهیم داشت، ادامه داد: به شهروندان قزوینی و مسافران توصیه می شود که با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص رگبار و رعد و برق، رعایت احتیاط لازم در رانندگی و اجتناب از صعود به ارتفاعات را مورد توجه دقیق خود قرار دهند.

بهروزی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته آوج با ۱۵ و بویین زهرا با ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۷ تا ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha