فرماندار گالیکش: رسانه‌ها با انعکاس عملکرد دولت در جامعه امیدآفرینی کنند

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار گالیکش با اشاره به نقش و جایگاه رسانه‌های ارتباط جمعی در آگاهی بخشی به جامعه و نیز بامهم دانستن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برلزوم امیدآفرینی در جامعه با انعکاس صحیح عملکرد نظام و دولت سیزدهم برای مشارکت حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا میرنیا روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع انتخابات اظهار کرد: دولت سیزدهم اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور، استان و گالیکش انجام داده که انعکاس صحیح آن به افکار عمومی، سبب امیدآفرینی و ایجاد شور انتخاباتی در مردم خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سه سال فعالیت دولت سیزدهم ۱۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال پروژه اقتصادی و عمرانی در گالیکش انجام شده که نتیجه آن ایجاد هزار و ۴۴۱ فرصت شغلی بوده است.

میرنیا ادامه داد: در دولت سیزدهم همچنین چهار هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال انواع تسهیلات در گالیکش پرداخت و هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال نیز اعتبارات تملک دارایی‌های استان به این شهرستان داده شد.

فرماندار گالیکش یادآور شد: در سفر نخست رئیس جمهور به گلستان ۲۵ مصوبه با اعتبار پنج هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال سهم گالیکش بود که تاکنون ۶۸ درصد آن تخصیص یافته است.

میرنیا افزود: در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان هم سهم گالیکش ۱۸ مصوبه با اعتبار پنج هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال بوده که فعلا تخصیص نداشتیم.

وی همچنین گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو هم در شهرستان گالیکش ۷۹ شعبه اخذ رای که ۱۵ شعبه آن سیار است، پیش بینی شده که ۲۶ شعبه آن در مناطق شهری و ۵۳ شعبه دیگر آن در مناطق روستایی‌ مستقر خواهد شد.

میرنیا بابیان اینکه گالیکش آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و خدماتی در برگزاری این رخداد هم سیاسی مشارکت دارند.

وی اضافه‌ کرد: نهضت خدمت شهید آیت الله رییسی همچنان از سوی مدیران ادامه دارد.

شهرستان گالیکش با حدود ۶۷ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha