۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85518440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مدافع امنیت در شادگان تشییع شد

۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85518440
پیکر شهید مدافع امنیت در شادگان تشییع شد

آبادان - ایرنا - پیکر مطهر شهید کامران مسعودی‌تبار از شهدای مدافع امنیت روز دوشنبه با حضور فرمانده انتظامی خوزستان، اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی در شادگان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین دوشنبه با حضور فرماندهان انتظامی استان خوزستان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقشار مختلف مردم و مسوولان، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در این آیین گفت: برخورد با قاتل یا قاتلین شهید مسعودی‌تبار در دستور کار نیروی انتظامی استان خوزستان قرار دارد، افرادی که به خود جرات به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی را دادند با قانون طرف خواهند بود.

سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: هر فردی که از قانون گذر کند به طور حتم قانون نیز از وی گذر خواهد کرد تا درس عبرتی برای دیگران شوند.

وی با بیان اینکه راه شهدا ادامه خواهد داشت افزود: شهادت افتخار ما است و ما با تمام توان راه شهدا را در راه برقراری امنیت در جامعه ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امروز به برکت جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کمال امنیت قرار داریم و تا پای جان برای اعتلای این نظام الهی تلاش خواهیم کرد.

سردار میرفیضی بیان کرد: خط قرمز پلیس، امنیت و آرامش مردم است و معاندان و هنجارشکنانی که امنیت مردم را هدف بگیرند با پتک محکم مدافعان امنیت رو به رو خواهند شد.

استوار "کامران مسعودی تبار" مامور جان بر کف فراجا شامگاه یکشنبه هفته جاری در پی تیراندازی افراد ناشناس به سمت خودروی پلیس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر شهید کامران مسعودی تبار در دهلران استان ایلام به خاک سپرده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha