مشارکت حداکثری بالاترین مصلحت و موجب اقتدار کشور است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت چهار مولفه اصلی انتخابات محسوب می‌شود که در این میان مشارکت حداکثری بالاترین مصلحت و موجب اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اینکه تحقق همه مولفه های انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری انتخابات سالم، امن و با مشارکت حداکثری تلاش کنند.

وی یادآور شد: دستگاه ها باید امور غیرضروری خود را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کنند.

رفیعی با تاکید بر لزوم تامین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: انتخابات، عملیات اجرایی بزرگ در این مقطع است که زودهنگام برگزار می شود و اقداماتی که حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارد به اجبار و به صورت فشرده در یک ماه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و پرشور نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های و مسوولان ذیربط اجرایی است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha