۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85518513
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش هنرمندان بوشهری در جشنواره موسیقی گرجستان

بوشهر-ایرنا- گروه موسیقی سنتی «هیرون» استان بوشهر در جشنواره موسیقی ۲۰۲۴ گرجستان خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هنرمندان بوشهری در این رویداد بین المللی که با حضور ۲۹ گروه در جشنواره تابستان طلایی باتومی گرجستان همراه شد موفق به کسب رتبه برتر و دیپلم افتخار شدند.

گروه هیرون «استان بوشهر» علاوه بر دریافت مدال جایزه بزرگ، جام برتر هیات داوران را به خود اختصاص دادند.

این گروه با مدیریت نوذر سعادت پور پیش سابقه درخشش در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین المللی را در کارنامه دارد.

گروه موسیقی "هیرون" فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ به سرپرستی نوذر سعادت‌پور آغاز و در این سال‌ها به صورت حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه داده است.

گروه هیرون علاوه بر اجرا و معرفی فرهنگ و آداب مردم جنوب به نوآوری بر پایه سنت و نگارش مقالات تحلیلی در حوزه موسیقی به ویژه موسیقی فولکلور پرداخته است.

هنرمندان بوشهری در فستیوال موسیقی ۲۰۲۴ گرجستان خوش درخشیدند

اعضای گروه هیرون در طول سالیان فعالیت خود موفق به کسب مقام های برتر در بخش تک نوازی و گروهی از جشنواره های موسیقی معتبر داخلی نظیر جشنواره بین المللی موسیقی فجر، جشنواره موسیقی نواحی ایران، جشنواره موسیقی دفاع مقدس، جشنواره تولیدات صداوسیمای جمهوری اسلامی، جشنواره موسیقی دانشجویی و جشنواره شهدای ارتش شده‌اند.

بیشتر بدانید

برگزاری کنسرت موسیقی بوشهری در پایتخت

نوای موسیقی بوشهر این بار با گروه «هیرون» در تهران

از دیگر افتخارات این گروه می‌توان به کسب مقام تک نوازی برتر و دریافت دیپلم افتخار در ساز نی انبان توسط نوذر سعادت پور در جشنواره های کشوری شهدای ارتش و دفاع مقدس در۲ دوره مختلف و همچنین حضور خواننده خود در یازده دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر یعنی از اولین دوره تا یازدهمین دوره و کسب ۲ مقام برتر خوانندگی در این جشنواره توسط غلامرضا وزان اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha