قالیباف برای همه اقشار جامعه برنامه دارد +فیلم

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات قالیباف در کردستان گفت: برنامه‌های دکتر قالیباف یک برنامه مدون کشوری است و در بحث اقتصاد، دستمزدها، حقوق بازنشستگان و سیاست خارجه ورود کرده است و برای رفع مشکلات در همه بخش ها برنامه دارد.

به گزارش ایرنا، جلال اصغری روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج به تشریح برنامه‌های محمدباقر قالیباف پرداخت و اظهار کرد: آقای قالیباف در بحث رفاهی اقشار مختلف مردم برنامه دارد و تنها کاندیدایی است که برنامه ارائه می دهد و از جدال و مقابله با سایر نامزدها می پرهیزد، لذا امیدوارم مردم هم به برنامه رای دهند.

وی افزود: دکتر قالیباف براساس مدیریت‌های گذشته چه در قرارگاه خاتم الانبیا، چه در نیروی انتظامی و شهرداری اقدامات خوبی انجام داده و به هر جایی که ورود کرده با فکر و برنامه پیش رفته و تحول ایجاد کرده است.

رئیس ستاد مردمی انتخابات قالیباف کردستان یادآور شد: آقای قالیباف در صدد است با تکمیل اقدامات مانده شهید رئیسی و همچنین برنامه‌های خود، تحولی اساسی در کشور ایجاد کند.

قالیباف جلو تورم را می گیرد

وی ادامه داد: مشکلی که ما در بحث اقتصادی داریم این است که بودجه هایی که به مجلس ارائه می شود، در سال با کاهش مواجه می شد لذا ناچار بودند نقدینگی را در بازار افزایش دهند و این نقدینگی، همیشه باعث تورم شده است.

اصغری افزود: یکی از برنامه‌های آقای قالیباف در این زمینه این است که با بودجه بندی خیلی خوب، جلوی تورم را گرفته و نقدینگی را در جامعه بردارد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مورد بحث قالیباف بحث سیاست خارجه است و در حال حاضر یکی از مشکلات مورد بحث در کشور ما مربوط به تحریم‌ها است و همین تحریم‌ها باعث شده روز به روز، ارزش پول ملی کاهش یافته و نرخ دلار در برابر پول ما افزایش پیدا کند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان بیان کرد: برنامه‌های آقای قالیباف ۵۰ درصد بحث داخلی و ۵۰ درصد سیاست خارجی است و در صورتی که رئیس جمهور شود در بحث سیاست خارجی با قدرت هر چه بیشتری ورود پیدا خواهد کرد و از تیم دیپلمات‌های خبره و فعال استفاده می‌کند.

قالیباف اعتقادی به کولبری ندارد

وی در ادامه اظهار کرد: آقای قالیباف برای استان‌های مرزی از جمله کردستان برنامه‌های خوبی دارد و اعتقاد به کولبری ندارد و معتقد است کولبری زیبنده نظام و کشور ما نیست، لذا برنامه دارد گزینه کولبری را کامل حذف کند، البته ما نیز باید پیگیری و مطالبه گری بکنیم.

اصغری افزود: بی شک اگر وضعیت منطقه آزاد تجاری مشخص شود، کولبری خود بخود حذف خواهد شد لذا یکی از برنامه های اولویت دار وی ورود جدی به بحث منطقه آزاد است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های دکتر قالیباف توجه به کشاورزان و رفع دغدغه‌های این قشر بوده و معتقد است اگر دولت محصول از کشاورز خریداری کرده و فروش وی را تضمین کند، کشاورز به افزایش تولید بیشتر تشویق می شود، بنابراین از لحاظ تولیدات کشاورزی به خودکفایی می‌رسیم.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در کردستان یادآور شد: ایجاد کارخانه صنایع تبدیلی در استان یکی دیگر از برنامه‌های آقای قالیباف برای استان کردستان است که با این کار هم بیکاری کاهش پیدا می کند و هم محصولات ما از بین نخواهد رفت.

توسعه زیرساخت ها از اولویت های قالیباف است

وی یکی دیگر از برنامه‌های قالیباف را توسعه زیرساخت ها در کردستان اعلام کرد و گفت: وی برای توسعه راهها و راه آهن و بحث فرودگاهها برنامه دارد و در این زمینه نیز ادامه دهنده راه شهید رئیسی است و تلاش می کند وعده های بر زمین مانده شهید رئیسی را اجرایی و برنامه های مدون خود را نیز ارائه کند.

اصغری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های قالیباف توسعه مناطق روستایی است و در مناظرات نیز اعلام کرد که روستاها صاحب ندارند و هروز آسبیب می بینند لذا برنامه دارد که اختیاراتی به دهیاری ها و بخشداری ها داده شود که این مهم در توسعه روستایی و افزایش تولید کشاورزی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری خود در انتخابات و رای به کاندیدای توانمند و دارای برنامه، گفت: قالیباف در مدیریت های گذشته خود ثابت کرده فارس و ترک و عرب و کُرد برایش فرقی ندارد و از افرادی که در هر استانی شایسته باشد استفاده مدیریتی خواهد کرد و اعتقاد به شایسته سالاری دارد، لذا امید می رود، مردم این بار نیز با حضور خود و رای به کاندیدای اصلح زمینه توسعه کشور و به تبع کردستان را فراهم کنند.

توجه به هنرمندان و مباحث فرهنگی در اولویت برنامه‌های قالیباف است

قائم مقام ستاد قالیباف در کردستان نیز در این بازدید اظهار کرد: یکی از برنامه های آقای قالیباف توجه به هنرمندان و مباحث فرهنگی و هنری است و اگر کارنامه وی را باز مرور کنیم به این موارد می رسیم که بزرگترین فرهنگسراها و تشکیلات فرهنگی در دوره شهرداری وی در تهران اتفاق افتاد.

قالیباف برای همه اقشار جامعه برنامه دارد+فیلم

امید استاد نوروزی افزود: دکتر قالیباف نشان داده است که در بحث مدیریت چه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و شهری آنچه برایش حائز اهمیت است استفاده از شایستگان است.

معاون شهرستان های ستاد مرکزی قالیباف در کردستان اضافه کرد: کردستان به فرموده رهبری یک استان فرهنگی است، لذا ظرفیت بالایی در استان در شاخه‌های فرهنگی وجود دارد و شواهد نشان می دهد در دولت دکتر قالیباف شاهد حضور نخبگان فرهنگی و هنرمندان شایسته در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

دبیر حزب پیشرفت و عدالت در کردستان یادآور شد: یک هنرمند صرفا بدنبال یک پست سازمانی نیست یک هنرمند بدنبال یک کرسی است تا بتواند هنرمندان و هنرآموزانی را برای فردا پرورش دهد و کارنامه آقای قالیباف نشان می دهد که از ظرفیت هنرمندان و فرهنگیان بخصوص نقطه نظرات آنان در توسعه فرهنگی کردستان استفاده خواهد کرد.

قالیباف بدنبال توسعه همه جانبه است

وی ادامه داد: در حال حاضر ما در کشور به یک توسعه همه جانبه نیاز داریم چرا که تمام موضوعات اجتماعی به همدیگر پیوست دارند و ما نمی توانیم به فرهنگ توجه کنیم اما به اقتصاد توجه نداشته باشیم یا اینکه به اقتصاد مردم توجه کنیم اما بی خیال فرهنگ مردم باشیم.

استاد نوروزی اضافه کرد: یک مدیر توانا و شایسته باید بتواند به موازات هم نیروها، معاونان و مدیرانش را به نوعی کنار هم قرار دهد که بتواند از ظرفیت همه آنها در یک توسعه همه جانبه برای استان بهره مند شود.

وی یادآور شد: ما در کردستان در بحث زیرساخت‌ها مشکل داریم؛ با وجود اینکه قطب گردشگری کشور هستیم اما هفته ای یک تا ۲ پرواز داریم، اینها مشکلاتی است که باید رفع شود تا بتوانیم توسعه همه جانبه داشته باشیم.

توجه جدی به مناطق آزاد در برنامه قالیباف است

عضو راهبردی ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان ادامه داد: یقین داریم یکی از اولویت های آقای قالیباف بحث مناطق آزاد تجاری و صنعتی خواهد بود؛ توجه به اینکه شرکت ها و مراکز پیله وری توسعه پیدا کند، تجارت، به رسمیت شناخته شود و هر نوع داد و ستدی خارج از اینکه به بحث ارزش پول ملی مان آسیب بزند در برنامه نیست.

قائم مقام ستاد قالیباف در کردستان افزود: به عنوان یک کُرد پیگیری و مطالبه خواهیم کرد که در دوره دکتر قالیباف پایان کولبری را جشن بگیریم، و کسانی که در مرز هستند به عنوان یک تاجر و پیله ور خوب در مرز بتوانند داد و ستد اقتصادی سالم داشته باشند.

رای به قالیباف رای به کارآمدی و کاربلدی است

استاد نوروزی با دعوت از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات هشتم تیرماه و با بیان اینکه رای به قالیباف رای به کارآمدی و کاربلدی است، اضافه کرد: کارآمدی فردی که ۴۰ سال تجربه فعالیت دارد، شهر تهران را به عنوان یکی از پایتخت های زیبای جهان در آورد و به عنوان هشتمین شهردار برتر جهان مورد تجلیل قرار گرفت.

معاون شهرستان های ستاد مرکزی قالیباف در کردستان افزود: معتقدیم با آمدن آقای قالیباف سیستم ریلی ما مثل متروی تهران توسعه پیدا می کند، زیرساخت‌های جاده ای مثل بزرگراه های تهران رونق پیدا خواهد کرد و پارک ها و بوستان های شهرها مثل پارک ها و بوستان های تهران توسعه پیدا می کند.

عضو راهبردی ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان تاکید کرد: با آمدن قالیباف، جوانان شایسته کُرد در کنار همه اقوام می توانند کشوری آباد، زیبا و توسعه یافته را بسازند، البته اگر برابر آنچه که تاکنون انجام شده است دکتر قالیباف از ظرفیت شایستگان استفاده کند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha