امام جمعه زاهدان: اجرای عدالت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اجرای عدالت از آرمان‌های انقلاب اسلامی‌ است که یک بخش عمده آن عدالت قضایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه که به میزبانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده خداوند در برپایی قسط و داد از هیچ کسی هراسی نداشته و مراقب باشید که مورد تطمیع نااهلان قرار نگیرید.

وی تاکید کرد: کار دستگاه قضا بسیار حساس بوده و دامنه آن گسترده است و در این راستا هم تهدید و هم تطمیع از جانب فرد یا افراد، گروه یا گروهک و یا سازمان‌ها وجود دارد، که باید بسیار مراقبت کرد.

امام جمعه زاهدان: اجرای عدالت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

دستگاه قضایی پشتیبان قوی برای پیشبرد اهداف نظامی و امنیتی

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این نشست در گام اول تقدیر و تجلیل از همه عزیزان دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان است، که پشتیبان قوی برای پیشبرد اهداف و ماموریت‌های نیروی‌های نظامی و امنیتی هستند.

سردار سید حسن مرتضوی افزود: همکاری خوب و سازنده ما با دستگاه قضایی می‌تواند اثر بخشی کار ما را ارتقا بخشد و این هماهنگی‌ها و تعاملات تقویت کننده اجرای صحیح ماموریت‌های نظامی و امنیتی است.

وی ادامه داد :درخواست ما از دستگاه قضا این است که همکاری و تعامل بیشتر در موضوعات ویژه امنیتی منطقه جنوب شرق وجود داشته باشد تا کارآمدی و انگیزه نیروها دچار مشکل نشود.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: در سایه امنیت، یک استان آباد همراه با توسعه، برای مردم شیعه و سنی حاصل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha