۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85518565
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های ایوان هزینه شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از هزینه‌کرد ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت و بهسازی برخی راه‌های درون و برون شهری ایوان خبر داد.

"سید زاهدین چشمه خاور" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی بازه زمانی سال گذشته تاکنون عملیات روکش آسفالت ۱۳ کیلومتر (با عرض ۷.۳۰) باند رفت و برگشت در داخل شهر ایوان با اعتبار ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی گفت: همچنین آسفالت ۲.۵ کیلومتر از محور روستای زرنه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور ایوان - کله جوب به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور زرنه - سومار به طول ۱۲ کیلومتر و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، بهسازی و روکش آسفالت محور ساتیان "کله جوب" به طول بیش از یک کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: عملیات اجرایی روکش آسفالت چهار و نیم کیلومتر محور تونل اربعین به سه راهی چهارمله با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و ساماندهی نقطه پرحادثه "سه راهی کلان" با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به عنوان دیگر طرح‌های در دست اقدام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سطح شهرستان ایوان است.

چشمه خاور بیان کرد: این اقدامات در راستای توسعه راه‌های ایوان و ارتقای ایمنی تردد در این شهرستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اضافه کرد: در مجموع و در بازه زمانی سال گذشته تا کنون ۴۲ کیلومتر از راه‌های درون و برون شهری ایوان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

به گفته وی، عملیات اجرایی روکش آسفالت چهار و نیم کیلومتر دیگر نیز با اعتباری معادل ۱۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

شهرستان ایوان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha