۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85518584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار دپو نان خشک در بیرجند شناسایی شد

۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85518584
انبار دپو نان خشک در بیرجند شناسایی شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف پنج تن نان خشک سالم دپو شده در یکی از انبارهای شهر بیرجند خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز دوشنبه بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری دریافت کردند که برخی نانوایی‌های سطح شهر با آرد یارانه ای پس از پخت اقدام به خشک کردن نان‌ها کرده و آنها را به ۲ برابر قیمت به فروش می‌رسانند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی و گشت زنی‌های مستمر، انباری را در بیرجند شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار مورد نظر بازرسی و مقدار پنج تن نان خشک سالم به صورت دپو شده از این محل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: انبار دپو نان خشک متعلق به یکی از نانوایی سطح شهر است که در این زمینه پرونده ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: مبارزه با جرایم اقتصادی به خصوص احتکار اقلام معیشت محور از اولویت‌های پلیس است و با مفسدان اقتصادی برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ دهقان از شهروندان نیز خواست به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت‌ها و تخلفات اقتصادی و قاچاق را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha