گفت‌وگو با زننده گل ۴۰ متری به بیرانوند؛ بهترین گل زندگی‌ام را به پرسپولیس زدم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: باید بگویم گلم به پرسپولیس بهترین گلی بوده که تاکنون در دوران حرفه‌ای‌ام زده‌ام. 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۹ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت. این تیم در جام حذفی نیز با کنار زده پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی شگفتی بزرگی را رقم زد و در آستانه حضور در فینال این رقابت‌ها بود که در دیدار نیمه نهایی در مقابل مس رفسنجان شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند.

خبرنگار ایرنا با امیر نوری کاپیتان با سابقه ایرالکو در خصوص فصلی که گذشت به گفت‌وگو پرداخته که این مصاحبه را در زیر می‌خوانید.

رقابت‌های لیگ چطور بود؟

خدارو شکر فصل نسبتا خوبی برای ما بود. بازیکنان و مجموعه باشگاه زحمات زیادی کشیدند. اگر اشتباهات داوری اجازه می‌داد قطعا در جدول ۲ تا ۳ پله بالاتر بودیم.

از رقابت‌های جام حذفی بگو.

ما در دو دور ابتدایی نساجی مازندران و پرسپولیس را حذف کردیم که قهرمان دو دوره اخیر این جام بودند و همه دیدند که پرسپولیس با چه سبک بازی خوبی به قهرمانی لیگ هم رسید. تیمی که ۲ قهرمان اخیر جام حذفی را شکست می‌دهد شایسته قهرمانی‌ست اما متاسفانه در بازی مس رفسنجان نتوانستیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. در ضربات پنالتی شانس هر تیم ۵۰، ۵۰ است که متاسفانه بخت با ما یار نبود و حذف شدیم.

همکاری با مجتبی حسینی چطور است؟

من از او خیلی چیزها یاد گرفتم و افتخار می‌کنم که در این فصل شاگرد او بودم. او انسان فوق‌العاده و سالمی است و فکر می‌کنم هر فوتبالیست جوانی برای پیشرفت نیاز دارد که با او کار کند. حسینی همیشه حق را به حقدار می‌دهد.

گل خاطره‌انگیزت یک جام را از پرسپولیس گرفت.

من امسال ۳ گل برای آلومینیوم زدم که باعث شد ۷ امتیاز بگیریم. اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودم حداقل ۷ گل زده بودم. باید بگویم گلم به پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، بهترین گلی بوده که تاکنون زده‌ام. فکر می‌کنم بعد از گل من که از آن فاصله زدم این باور در بازیکنان لیگ ایجاد شد که می‌توانند از این نوع گل‌ها بزنند و تا پایان فصل شاهد چند گل زیبا به این شکل بودیم.

گفت‌وگو با زننده گل ۴۰ متری به بیرانوند؛ بهترین گل زندگی‌ام را به پرسپولیس زدم

در نقل و انتقالات پیشنهادی داری‌؟

راستش را بخواهید من نیم فصل یک پیشنهاد خوب داشتم اما با توجه به شرایط باشگاه و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به نظرم نامردی بود اگر جدا می‌شدم. اکنون نیز از ۳ تا تیم پیشنهاد دارم که دارم به آنها فکر می‌کنم ولی از باشگاه آلومینیوم هم نامه‌ای بابت تمدید قرارداد به دستم رسیده است. آلومینیوم با توجه به کادر فنی خوب و هواداران ۲ آتشه‌ و پتانسیلی که شهر اراک دارد باید تیم خوب و با شخصیتی ببندد تا برای کسب سهمیه آسیا بجنگد. ۲ ساله است که تیم دارد در رده هفتم یا هشتم قرار می‌گیرد. از طرفی باشگاه مجوز حرفه‌ای را هم گرفته و ما دیگر نباید درجا بزنیم.

با آلومینیوم که تیم شهرت است به لیگ آمدی و هنوز در این تیم هستی.

شب صعودمان به لیگ برتر تا بهترین شب زندگیم بود. من ۷ سال است که دارم برای این تیم بازی می‌کنم و بسیار دوستش دارم. تعصب خاصی نسبت به تیم و هواداران و به ویژه مردم اراک دارم. آلومینیوم خانه من است اما برای فصل آینده همه چیز را به خدا سپردم و تسلیم تصمیمی هستم‌ که او برایم بگیرد. می‌دانم او بهترین تصمیم و سرنوشت را برای بنده اش رقم می‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha