شرکت در انتخابات ادای دین به انقلاب اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم همیشه در صحنه و زمان شناس استان با حضور پرشور و گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دین خود را به آرمان‌های انقلاب و شهدا ادا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله« قربانعلی دری نجف‌آبادی » روز دوشنبه در آیین تحویل جهیزیه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسب عید غدیر در اراک افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات همواره امید آفرین و دشمن‌شکن بوده است.

وی بیان کرد: پیام مردم به دنیا در این انتخابات این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده ایم و جواب هر تهدید سیاسی و روانی را با مقاومت خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همیشه وقت شناس و دشمن شناس بوده‌اند که نمونه آن همین انتخابات پرشور است، اما بدخواهان به نظام مقدس اسلامی نمی توانند احساس ملت ایران را درک کنند چرا که افکار سیاسی این ملت آمیخته با اصول و مبانی دینی و معنویات است و شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی خود می‌دانند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام راحل است که در طول بیش از ۴۰ سال فعالیت در راستای رفع ریشه‌های محرومیت کوشیده و نقش‌آفرینی اثر بخش داشته است.

وی افزود: حل مشکل اشتغال مددجویان و مهیا کردن بستر درآمد، بهترین خدمت به خانواده‌های ضعیف است و استقلال مالی برای این خانواده ها امنیت و آرامش را به آنان هدیه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: برنامه‌ریزی موفق این نهاد موجب شده تا افراد نیازمند اکنون توانمند شده و خود حامی باشند و سربازان نیازمند دیروز به سرداران امروز تبدیل شده اند.

آیت الله دری نجف‌آبادی در ادامه به خدمات درمانی در استان مرکزی اشاره کرد و افزود: فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک ۱۶۰ میلیارد ریال در چهار هزار مترمربع وسعت با پنج اتاق عمل جراحی بدون کمک دولت با حمایت خیران ساخته شد.

شرکت در انتخابات ادای دین به انقلاب اسلامی استمدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان مرکزی
هم در این آیین گفت: ارایه خدمات کمیته امداد در دولت سیزدهم در همه سرفصل‌ها افزایش چند برابری یافته است.

مهدی عبادی افزود: سه هزار ۲۳۱ سری جهیزیه در دولت سیزدهم به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی اهدا شد.

وی بیان کرد: ۱۴۰ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی امروز در اختیار زوج‌های نیازمند قرار گرفته که ارزش هر سری ۵۰۰ میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این نهاد با کمک کمیته امداد کشور، امسال مددجو پشت نوبت جهیزیه ندارد و ۳۵۰ سری دیگر نیز امسال در هفته وحدت بین مددجویان توزیع می‌شود.

۴۳۰ هزار و ۱۶۳خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha