عباسی: ریاست قالیباف و جلیلی بر قوای مقننه و مجریه، رشد و توسعه کشور را تضمین می‌کند

اهواز- ایرنا- رئیس کمیته نفت و انرژی ستاد انتخابات سعید جلیلی گفت: ادامه فعالیت دکتر محمدباقر قالیباف به عنوان رییس قوه مقننه با توجه به سوابق و قابلیتهای مدیریتی، علاوه بر تقویت دولت، زمینه هماهنگی و همافزایی قوای سه گانه در مسیر رشد و تعالی بیش از پیش کشور را فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، فریدون عباسی روز دوشنبه با سفر به خوزستان در جمع اعضای ستاد انتخاباتی جلیلی در اهواز افزود: اعتقاد راسخ دارم، روند خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور در سایه همراهی محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی به عنوان سران قوای مقننه و مجریه، شتاب چشمگیری می گیرد.

وی با بیان اینکه هواداران دکتر جلیلی نگران نباشند چرا که وی باید در صحنه انتخابات بماند، اظهار کرد: از دیگر نامزدهای انقلابی و اصولگرا به ویژه افرادی که خود را همفکر سعید جلیلی می دانند انتظار می رود برای بهترین انتخاب، کناره گیری کرده و در ادامه مسیر همراه و یاور دولت باشند.

عباسی گفت: شخصی که چهار سال ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته و در دوره دوازدهم نیز با رای اعتماد نمایندگان دوباره به عنوان رییس مجلس انتخاب شده، می بایست همچنان سکان نهاد قانونگذاری کشور را برای حمایت از دولت و خدمت بیشتر به مردم برعهده بگیرد.

رئیس کمیته نفت و انرژی ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: دکتر قالیباف با اینکه معتقد به ایجاد تمدن نوین اسلامی است ، ولی از وی دعوت می‌کنیم با توجه به نقش و جایگاه مهم قانونگذاری در آینده کشور، همچنان در قوه مقننه بماند.


دولت سعید جلیلی از پشتوانه کارشناسی برخوردار است

عباسی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه دولت سعید جلیلی از پشتوانه کارشناسی قدرتمندی برخوردار است، گفت: وی سابقه دبیری شورای عالی امنیت ملی را در کارنامه اجرایی خود دارد ضمن اینکه همزمان نماینده رهبر معظم انقلاب در این شورا نیز بوده است.

رئیس کمیته نفت و انرژی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی افزود: عضویت در شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم رهبر انقلاب، مصداق بارز توانمندی، تخصص و تعهد آقای جلیلی برای اداره امور کشور است.

عباسی افزود: براساس منویات رهبر معظم انقلاب، برای رشد و تقویت نظام اسلامی باید از ظرفیت تمامی متخصصان، هنرمندان، اندیشمندان و نیروهای جوان استفاده کنیم که این رویکرد اصلی آقای جلیلی برای ریاست دولت چهاردهم است.


هر دانشگاه باید یک اتاق فکر باشد

رئیس کمیته نفت و انرژی ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی افزود: دکتر جلیلی همواره تاکید دارند که دانشگاه باید اتاق فکر باشد و برهمین اساس نظرات اساتید و دانشگاهیان را به طور مستمر برای رفع مشکلات کشور دریافت می کنند.

وی همچنین در خصوص صحبت‌های مبنی بر انصراف برخی نامزدهای اصولگرا در روزهای آخر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اکنون ۶ نامزد داریم که سه خاستگاه سیاسی متفاوت دارند و همگی در چارچوب نظام هستند اما اگر بخواهیم تفکر جبهه انقلاب را درنظر بگیریم، می بایست یک نفر این تفکر را نمایندگی کند و آن هم سعید جلیلی است.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور(۲۱ خرداد) آغاز و تا ۲۴ ساعت پیش از رأی گیری یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، روز جمعه هشتم تیر در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha