استاندار چهارمحال و بختیاری: جهاد تبیین مهمترین ابزار برای مقابله با توطئه دشمن است

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری گفت: در شرایطی که دشمن برای حضور حداقلی مردم در پای صندوق‌های رای برنامه‌ریزی می‌کند جهاد تبیین مهمترین ابزار برای مقابله با توطئه دشمن به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز دوشنبه در قرارگاه جهاد تبیین چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ممنوعیت ۲ قطبی‌سازی، ضرورت پرداختن به خدمات شهید رئیسی افزود: قرارگاه جهاد تبیین فرصتی برای بیان خدمات دولت سیزدهم است که در این شرایط حساس باید به خوبی از آن استفاده شود.

وی اظهار داشت: دشمن در تلاش است با برجسته‌سازی گسل‌ها در فضای انتخابات فضای مشارکت و حضور مردم در صحنه این آوردگاه سیاسی مهم را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: در این شرایط حساس باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب استفاده کرد و اجازه ندهیم مبانی اعتقادات دینی زیرسوال برود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دشمن در تلاش است با فعال کردن گسل‌ها، شبه زدایی با استفاده از فضای مجازی مشارکت مردم در عرصه انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha