شناخت خصوصیت‌های شهید رئیسی معیار انتخاب فرد اصلح در انتخابات است

گناباد- ایرنا- دستیار استاندار خراسان رضوی در امر مردمی سازی دولت گفت: شناخت کامل نسبت به خصوصیات شخصیتی شهید آیت الله رئیسی در انتخاب فرد اصلح چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد هاشم زروندی روز دوشنبه در نشست شورای اداری گناباد افزود:‌ مردم مطابق با ویژگی های شخصیتی شهید آیت الله رئیسی به فردی در انتخابات ریاست جمهوری رای دهند که مانند آن شهید با روحیه خستگی ناپذیر شیفته خدمت به مردم باشد و در این راه سر از پای نشناسد.

وی ادامه داد:‌ ساز و کار مردمی سازی و مردمی بودن در خصوصیات شخصیتی و خدمت شهید آیت الله رئیسی به آحاد مختلف جامعه تبلور یافته بود و شناخت عمیق نسبت به خصوصیتهای شهید جمهور در انتخاب شایسته و مشارکت حداکثر مردم در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه سال جاری بسیار موثر است.

دستیار استاندار خراسان رضوی در امر مردمی سازی دولت گفت:‌ شهید آیت الله رئیسی مردم را باور داشت و روحیه مردم داری و ارایه خدمت به آنان بر اساس درک صحیح از مسائل و مشکلات عمومی جامعه از رویکردهای دولت سیزدهم به شمار می رود.

امام جمعه گناباد هم در این نشست گفت:‌ مردم باید در مرحله نخست با حضور گسترده و حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح معاندان را مایوس و ترفندهای آنها را نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب اضافه کرد: هر اندازه که شرکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرشور تر باشد دشمنان از ادامه تحریمها و کارشکنی ها در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ناامیدتر می شوند.

وی اظهار کرد:‌ مسوولان باید با توجه به روحیه و ویژگی های شخصیتی شهید آیت الله رئیسی در خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند و در انتخابات ریاست جمهوری به فردی رای دهند که راه شهید جمهور را در خدمت به جامعه و کشور ادامه دهد.

امام جمعه گناباد گفت: مشکلات مردم در بخشهای مختلف با انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری کاهش می یابد و باید با درک صحیح به شخصی کارآمد و خدمتگزار خستگی ناپذیر به مردم رای داد.

صادقی نسب با اشاره به برخی شبهات و سیاه نمایی ها برای ناامید کردن مردم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ برخی به صورت غلط چنین شبهه افکنی می کنند که حضور در انتخابات تاثیری در تعیین سرنوشت آنان ندارد در صورتی که این مسایل صحیح نیست و شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت مردم بسیار موثر است.

رضا نصیری فرماندار گناباد هم با اشاره به لغو همه مرخصی ها و ماموریتهای مسوولان گناباد تا بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسوولان ادارات باید از همه ظرفیتهای خود برای برگزاری پرشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بستر سازی شرکت گسترده مردم در انتخابات بهره بگیرند.

در پایان این آیین محمد سابقی به عنوان دستیار فرماندار گناباد در امر مردمی سازی دولت معرفی شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۹۱ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی گناباد برگزار می شود و به طور متوسط در هر شعبه ۲۰ نفر شامل هیاتهای اجرایی و نظارت دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha