نیکزاد: تداوم راه شهید رئیسی، ملاک خوبی برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری است

زنجان- ایرنا - رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری کسی باید رییس جمهور شود که راه شهید رئیسی را ادامه دهد و مردم باید به این ملاک ارزشمند توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌علی نیکزاد روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، افزود: باید مشکلات مختلف مردم در عرصه مسکن،اقتصاد،ازدواج و بسیاری از مسائل دیگر حل بشود که رفع آنها نیازمند رئیس جمهور توانمند و با تجربه است.

وی با بیان اینکه باید با اخلاق، مردمداری و ولایتمداری کارهای خود را پیش ببریم، اضافه کرد: تاکید ما این است که نباید اخلاق ، قربانی رقابت های سیاسی شود.

نیکزاد در خصوص رویکرد سیاسی خود در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری،‌ گفت: در انتخابات گذشته نیز از شهید رئیسی حمایت کردیم که اصلا از آن پشیمان نیستیم و شهادت می دهیم که ایشان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کشور انجام دادند.

نیکزاد با اشاره به سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری،‌گفت: در جبهه انقلاب افرادی تایید شده اند اما ما از کسی حمایت می کنیم که تعاملات سیاسی، داخلی و خارجی و تجربه کاری لازم را دارد.

این مسوول انتخاباتی اضافه کرد: امیدواریم مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد و نامزد اصلح، سکان امور کشور را در دست بگیرد.

امام جمعه زنجان نیز در این نشست،‌گفت: ما شاهد هستیم که آقای قالیباف و ستاد ایشان در چهارچوب رعایت اخلاق حرکت می کنند.

حجت الاسلام علی خاتمی اضافه کرد: تاکید اول رهبر معظم انقلاب مشارکت بالاست و بعد از آن حمایت از آن کسی است که مردم انتخاب می کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی،‌ اضافه کرد: عملکرد دولت شهید رئیسی واضح و روشن است و شهادت ایشان برای ما خسارت بار بود.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha