مشارکت در انتخابات اصلی مهم در اقتدار ایران اسلامی است

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد با تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی در انتخابات، گفت: مشارکت مردم در انتخابات هشتم تیرماه اصلی مهم در انسجام اجتماعی و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز دوشنبه در آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای بروجرد که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای دولت آینده خواهد بود و یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تبیین و اطلاع رسانی خدماتی است که توسط دولت برای مردم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه شهید رییسی راه شهید بهشتی را ادامه داد، بیان کرد: این هفته که به عنوان هفته قوه قضاییه نام دارد، ختم به یک واقعه مهم خواهد شد که بحث مشارکت در این راستا بسیار اهمیت دارد و حضور پرشور مردم در انتخابات باعث خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود.

فرماندار بروجرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت بیان کرد: باید تلاش کنیم که راه شهدا را که همین مسیر خدمت است، در هر شرایطی ادامه دهیم.

مرادی با تاکید بر ضرورت اصل مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: دعوت به این مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا همه وظیفه دینی، شرعی، عقلانی و اعتقادی داریم که مردم را به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کنیم.

وی ادامه داد: هر چقدر این انتخابات پر شور تر برگزار شود، قدرت عملکرد دولت منتخب بیشتر می‌شود و این مهم ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

وی یادآور شد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی، از ارکان مهم قدرت نرم نظام در برابر جنگ نرم دشمنان است.

فرماندار بروجرد اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پیروی از آموزه‌های امامان انقلاب، همیشه باعث تقویت وحدت کلمه و انسجام اجتماعی و ملی شده است.

مرادی با باین اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی می‌شود بیان کرد: با مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب صحیح، راه خدمت به مردم ادامه می یابد.

به گزارش ایرنا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و مصطفی پور محمدی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha