مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات، تضمین‌گر عزت و اقتدار ایران است

سبزوار- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ششتمد در خراسان رضوی گفت: مشارکت پرشور و انتخاب آگاهانه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تضمین‌کننده عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی‌اصغر فاتحی روز دوشنبه در آیین گشایش ستاد انتخاباتی مشارکت حداکثری ششتمد افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای، طی مسیر تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی را شتاب می‌بخشد.

وی اظهار کرد: ستاد انتخاباتی مشارکت حداکثری شهرستان ششتمد، با همیاری ناحیه مقاومت و بسیج دانش آموزی با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در این شهر راه اندازی شده است و حمایت از نامزد خاصی را دنبال نمی کند، چرا که انتخاب نامزد اصلح که معیارهای وی توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است، بر عهده مردم است.

وی گفت: یکی از نقاط قوت این ستاد حضور چشمگیر دانش آموزان است که در قالب قرارگاه «۱۴ صفر ۳» در صحنه انتخابات سهیم شده و در دعوت از آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات نقش آفرینی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ششتمد گفت: نشست های تبیینی با حضور مبلغان و هادیان سیاسی در مناطق مختلف شهرستان ششتمد و با هدف مشارکت پرشور و انتخاب آگاهانه در حال برگزاری است.

مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات، تضمین‌گر عزت و اقتدار ایران است

سرهنگ فاتحی افزود: به طور یقین مردم بابصیرت ایران اسلامی، در هشتم تیرماه، بار دیگر با حضور هوشمندانه در پای صندوق های رای، نظام جمهوری اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه می کنند.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، هشتم تیرماه - جمعه آینده- در کشور برگزار می شود که اکنون ۶ نامزد انتخاباتی در این عرصه رقابت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha