شهید رئیسی، کردستان را در مدار توسعه قرار داد

سنندج-ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: شهید جمهور با رویکرد و جهان بینی که نسبت به کردستان داشت این استان را در مدار توسعه قرار داد.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز دوشنبه در همایش انتخاباتی ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد انتخابات کشور و به تبع استان تدابیر لازم را برای برگزاری با کیفیت انتخابات اندیشیده است.

وی با اشاره به اینکه سلامت، رقابت و مشارکت از ارکان مهم انتخابات هستند، افزود: مهمترین رکن انتخابات مشارکت است که این مهم تضمین کننده مقبولیت و مشروعیت نظام در بعد بین المللی است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه به دلیل شرایط خاص کشور اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات بیشتر شده است، گفت: افزون بر اهمیت ذاتی آن، اهمیت مضاعف این دوره به دلیل برگزاری پیش از موعد آن است.

رمضانی ادامه داد: کردستان در سه سال دولت سیزدهم با وجود شرایط مستعد رکود و عقبگردی که در نتیجه بار سنگینی که از دولت های گذشته مانده بود، داشت؛ با کیاست و مدیریت و اخلاص ویژه شهید رئیسی در مدار توسعه قرار گرفت.

وی از شاخص ترین پروژه های به نتیجه رسیده در دولت سیزدهم را فرودگاه سقز، آب سنندج و اتصال استان به شبکه ریلی خواند و گفت: مهم است امروز چه کسی رئیس جمهور می شود و با چه رویکردی به کردستان توجه می کند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان بیان کرد: این پروژه ها برون داد فکر و جهان بینی شهید رئیسی بود و اگر این دولت تداوم می یافت شاهد مصادیق بیشتری از توسعه در استان بودیم.

رمضانی یادآور شد: هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در کردستان تشکیل شده است و هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای در استان ایجاد می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha