زیرساخت‌های ارتباطی در شعب اخذ رای کردستان ایجاد شد

سنندج- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: زیرساخت‌های ارتباطی در شعب اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان ایجاد شده است.

آزاد حکمت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه و اجرای کامل کابلکشی فیبرنوری در بخشداری‌ها و فرمانداری‌های استان، اظهار کرد: این مهم شرایط برگزاری انتخابات و هرگونه فعالیت الکترونیکی و اینترنتی را در سطح مطلوب فراهم آورده است.

وی افزود: تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان به منظور تسهیل در فرآیند کاری به صورت ۱۰۰ درصد به فناوری فیبرنوری تجهیز و متصل هستند و این مهم در تسریع بخشی و کیفیت فرآیندها و امور اداری آنها تاثیر بسزایی خواهد اشت.

مدیرمخابرات منطقه کردستان ادامه داد: تامین امنیت در انتقال داده‌های بین سازمانی بربستر مطمئن، ایجاد شرایط مطلوب در خدمت‌رسانی به مراجعان از وظایف مخابرات نسبت به مشتریان است که بر اساس شاخص ها و معیارهای موجود عملیاتی شده است.

وی با اشاره به برخی حساسیت های موجود در بخش امنیت و حفاظت از اسناد الکترونیکی در ادارات، گفت: مخابرات منطقه علاوه بر رسالت‌ها و استراتژی‌های کاری خود در راستای تحقق برنامه مسئولیت اجتماعی نیز در کوتاه ترین زمان نسبت به تجهیز فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به فیبر نوری و ایجاد زیرساخت‌های آن اقدام کرده است.

حکمت، ارتقا و بروزرسانی زیرساخت های مخابراتی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان را از برنامه های اصلی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد و افزود: این منطقه نیز همسو با سیاست های کلان مخابرات ایران با سرمایه گذاری و ایجاد فضای بهتر شرایط بهره مندی مشتریان از سرویس ها و خدمات مخابراتی را مهیا ساخته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha