۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبر: 85518821
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ششم تیرماه زمان بازگشت نخستین کاروان حجاج سمنان است

سمنان - ایرنا - جانشین مدیریت حج و زیارت سمنان گفت: نخستین کاروان اعزامی این استان به حج تمتع از سمنان ششم تیرماه به میهن بازمی‌گردد.

کامران شهباز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج از سمنان، اگر در برنامه‌ها تغییری ایجاد نشود، بیست و چهارم تیرماه مربوط به کاروان شاهرود است.

وی بیان کرد: دومین کاروان حجاج از سمنان نهم تیرماه، سومین کاروان چهاردهم تیرماه، چهارمین کاروان در شانزدهم تیرماه و به ترتیب تا بیست و چهارم تیرماه، اگر اعزام‌ها طبق برنامه پیش‌رود، تمامی حجاج این استان سرزمین وحی را ترک می کنند و به دیار خود برمی‌گردند.

جانشین مدیریت حج و زیارت سمنان با بیان اینکه فقط ۲ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع از استان را افراد دارای بیش از ۸۰ سال سن تشکیل می‌دهند، ادامه داد: حال عمومی همه زائران حج تمتع سمنان مناسب است و نگرانی وجود ندارد.

ششم تیرماه زمان بازگشت نخستین کاروان حجاج سمنان است

به گفته وی یکهزار و ۱۳۰ نفر از سمنان در قالب ۹ کاروان برای شرکت در موسم حج تمتع ۱۴۰۳ و برخورداری از معنویت سرزمین وحی به خانه خدا اعزام شدند که از این تعداد ۵۶ درصد زائران حج تمتع از این استان را بانوان و ۴۴ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

جانشین مدیریت حج و زیارت سمنان اظهار کرد: نخستین کاروان زائران حج تمتع استان در بیست و پنجم اردیبهشت و آخرین کاروان در بیست و یک خرداد ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام شدند.

۲۱ دفتر حج و زیارت در استان بیش از ۷۰۲ هزار نفری سمنان فعالیت دارد.

یکهزار و ۱۳۰ نفر از استان سمنان برای حضور در حج تمتع ۱۴۰۲ در قالب هشت کاروان ثبت نام شده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha