۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85518851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار شادگان: نگاه دنیا به انتخابات ریاست جمهوری است

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان با اشاره به حضور همه اجزاب و جریان های سیاسی در انتخاباتی آزاد در کشور گفت: نگاه دنیا به انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است و ما در آستانه انتخاب تاثیرگذار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال صالح‌زاده دوشنبه در شورای اداری این شادگان در سالن ابن سکیت این شهرستان اظهار کرد: دولت سیزدهم در مناسبت‌های جهانی، کشور را به اوج اقتدار رساند و در عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی اسرائیل برهم ریخته شد و حتی کشورهای همسایه از این عملیات احساس غرور کردند.

صالح‌زاده بیان کرد: اکنون تمام جریان‌های سیاسی دنیا در حال رصد کردن انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند تا بدانند کدام جبهه ریاست جمهوری را بر عهده می‌گیرد.

وی افزود: هزینه‌های زیادی در جنگ تحمیلی و تحریم‌های کمر شکن متحمل شدیم و اکنون کشور در مرحله جبران کردن این هزینه‌ها است و اینک باید رییس جمهوری انتخاب شود که در خدمت اسلام، مقام معظم رهبری و ملت ایران اسلامی باشد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: در انتخابات هشتم تیرماه سال جاری باید با حضور حداکثری دشمن را ناامید کنیم تا قدرت چانه زنی در جوامع بین الملل افزایش یابد و ایران را قوی‌تر از گذشته بدانیم.

وی بیان کرد: بخشداران و دهیاران باید با تمام توان زمینه برگزاری انتخابات سالم را رقم بزنند تا همانند گذشته حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

صالح زاده گفت: بعد از شهادت آیت الله رییسی اکنون در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز قرار داریم، انتخابی که می‌تواند تضمین کننده پیشرفت کشور و آینده‌ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم باشد.

وی افزود: برقراری امنیت و سلامت انتخابات به مانند دوره‌های قبل وظیفه ستاد انتخابات است که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha