فرماندار: شعب اخذ رای مشهد برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۵ درصد افزایش یافت

مشهد-ایرنا-فرماندار مشهد گفت: شمار شعبه‌های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کلانشهر مشهد نسبت به انتخابات سیزدهمین دوره ۱۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، محسن داوری روز دوشنبه در نشست خبری افزود: هزار و ۹۲۰ شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری در مشهد جانمایی شده است، در حالیکه انتخابات شوراهای اسلامی را در این دوره نداریم.

وی ادامه داد: هدف اصلی فرمانداری مشهد، مشارکت بالا و انتخابات با سلامت کامل در مشهد است که در این راستا ۳۵ هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات پیش رو فعالیت خواهند داشت.

فرماندار مشهد تصریح کرد: ۱۵ کمیته برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کلانشهر مشهد تشکیل شده است که با تلاش‌های شبانه‌روزی اقداماتی را که باید در یک سال انجام دهند، در ۴۰ روز به پایان رساندند.

تمهیدات لازم برای حضور نامزدهای ریاست جمهوری در مشهد

داوری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: حضور آقایان (پزشکیان، جلیلی و قالیباف) در روز چهارشنبه هفته جاری در مشهد قطعی شده و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: ستادهای انتخابات هر یک از نامزدها با درخواست کتبی محل سخنرانی نامزدها اعلام کرده‌اند و این اماکن به تایید شورای تامین استان خراسان رضوی رسیده است.

چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهرهای «مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود» و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ آن سکونت دارند که حدود یک و نیم میلیون نفر از این تعداد در مناطق روستایی به‌ویژه بافت حاشیه‌نشین و روستاهای چسبیده به مشهد زندگی می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha