دانش آموزان تهرانی علاقمند در انتخابات همیار فرماندار می‌شوند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، برخی دانش آموزان علاقمند این استان در صورت داشتن شرایط لازم به عنوان خبرنگار و همیار فرماندار در انتخابات مشارکت می‌کنند تا در برگزاری این رویداد مهم سیاسی باشکوه، سهیم باشند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، مسعود بهرامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: این اقدام باعث میشود تا دانش آموزان با فضای سیاسی کشور آشنا شده و از این تجربه برای تقویت اهداف آینده خود استفاده کنند.

وی سپس با اشاره به اینکه در حوزه سوادآموزی با طرح ابتکاری که سال گذشته در شهرهای استان تهران انجام شد، شاهد آورده‌های خوبی بودیم، افزود: در همین خصوص مصوب شد که با کمک بخشداران و دهیاران این موضوع به روستاها هم تسری پیدا کند.

بهرامی با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان، اضافه کرد: برای گسترش رشته‌های مهارتی و فنی در آموزش و پرورش استان تهران این موضوع در شورای آموزش و پرورش مطرح و مصوب شد.

وی ترویج مهارت آموزی با استفاده از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی و توسعه هنرستان‌ها را از دیگر مصوبات این شورا عنوان کرد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

دانش آموزان تهرانی علاقمند در انتخابات همیار فرماندار می‌شوند

والدین کلاس اولی استان تهران برای ثبت نام تعجیل کنند

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه ثبت نام پایه اولی‌ها آغاز شده است، گفت: والدین کلاس اولی‌ها برای ثبت نام مدارس تعجیل کنند.

بهرامی اظهار کرد: هم اکنون با آغاز تابستان، موسم ثبت نام کلاس اولی‌ها آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: توصیه آموزش و پرورش این است که والدین پایه اولی برای ثبت نام تعجیل کنند چرا که هر چقدر در این خصوص به موقع اقدام شود، می‌توانیم اول مهر باشکوه‌تری را داشته باشیم.

بهرامی در ادامه اضافه کرد: چند هفته‌ای است که ثبت نام کلاس اولی‌ها آغاز و از امروز دوم تیرماه ثبت نام هفتمی‌ها شروع شده و از نیمه تیر ماه نیز پایه دهم می‌توانند برای ثبت نام مراجعه کنند و بقیه پایه‌ها هم خودکار ثبت نام خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha