انهدام باند شرکت هرمی در تهران/ ۲۵ نفر بازداشت شدند

تهران بزرگ - ایرنا - سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و بازداشت ۲۵ عضو یک شرکت هرمی در پایتخت خبر داد.  

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی رو دوشنبه در خصوص انهدام یک باند شرکت هرمی در تهران اظهار داشت: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می کنند.

وی در ادامه گفت: پیرو طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی در حال گشت زنی در خیابان اوستا به رفت و آمد به یک ساختمان مسکونی مشکوک شدند و فعالیت افراد در آن محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: ماموران با تحقیقات و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متوجه فعالیت یک شرکت هرمی در آن ساختمان شدند و با اخذ دستور قضایی، به آن واحد اعزام شده و موفق به دستگیری ۲۵ نفر از اعضای آن شدند.

سرهنگ محمدی بیان داشت: با بررسی های بیشتر و تحقیقات، مدیر شرکت نیز شناسایی شده و ماموران با مراجعه به مخفیگاه وی، او را دستگیر و به کلانتری منتقل نمودند و جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی تحویل داده شد.

این مامور انتظامی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی توصیه کرد: فعالیت اینگونه شرکت‌ها به هیچ وجه قانونی نبوده و شهروندان مراقب این گونه فعالیت ها باشند تا در دام آن ها نیفتند.

انهدام باند شرکت هرمی در تهران/ ۲۵ نفر بازداشت شدند

سارق محتویات خودرو در چنگ قانون

همچنین سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق محتویات خودرو در محدوده افسریه خبر داد و اظهار کرد: پیرو تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم و محتویات خودروی خود در محدوده افسریه، تیم عملیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه بررسی موضوع را بر عهده گرفت.

وی افزود: پس از حضور در محل و بررسی دوربینهای مداربسته و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، ماموران موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارق شدند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران پلیس به مخفیگاه متهم مراجعه کردند. متهم پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار از طریق پشت بام کرد که با هوشیاری و درایت ماموران کلانتری زمینگیر و دستگیر شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: از مخفیگاه متهم ۴ حلقه رینگ و لاستیک، ۴عدد آیینه بغل خودرو، ۴عدد جک خودرو، باطری و ضبط خودرو کشف شد. متهم به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد و همراه با اموال مکشوفه به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم ۳۱ ساله از سارقان سابقه دار است و شناسایی شکات و مال‌خر این پرونده در دستور کار کلانتری قرار دارد.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را در مکانی امن که توسط دوربین مداربسته تحت پوشش بوده پارک و از لوازم ایمنی و ضد سرقت استفاده کنند تا امنیت خودرو خود را بهبود ببخشند.

انهدام باند شرکت هرمی در تهران/ ۲۵ نفر بازداشت شدند

دستگیری سارق سابقه‌دار لپ‌تاپ

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران نیز از دستگیری سارق سابقه‌دار در محدوده نیاوران خبر داد و تصریح کرد: در پی وقوع و گزارش سرقت محتویات داخل خودرو، تیم عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران پیگیری پرونده و دستگیری عاملان آن را بر عهده گرفت.

وی افزود: پس از حضور در محل و بررسی دوربین های مداربسته، ماموران موفق به شناسایی هویت سارق شدند و با شیوه های نوین پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: از مخفیگاه متهم تعداد ۷ عدد لپ تاپ سرقتی کشف شد که به همراه متهم به کلانتری انتفال داده شدند.

سرهنگ صادق ضرونی خاطرنشان کرد: در بررسی های بیشتر مشخص شد متهم ۳۱ ساله از سارقان سابقه دار می باشد و ۷ نفر از شکات شناسایی شدند. متهم جهت کشف جرایم دیگر تحویل مقامات قضایی شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه نمود: از قرار دادن اشیا گران قیمت در خودرو خودداری کنند و خودرو های خود را در مکانی امن که توسط دوربین مداربسته تحت پوشش بوده پارک و از لوازم ایمنی و ضد سرقت استفاده کنند تا امنیت خودرو خود را بهبود ببخشند.

انهدام باند شرکت هرمی در تهران/ ۲۵ نفر بازداشت شدند

دستگیری سارق آیینه بغل

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: گشت انتظامی کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک نفر که در حال پرسه زنی بین خودرو های پارک شده و زاغ زنی آن ها بود مشکوک شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس فرد را تحت نظر گرفتند که متهم با رویت ماموران سریعا سوار خودرو سمند سفید رنگ خود که دارای پلاک مخدوش بوده شده و سریعا از محل متواری شد که پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار متوقف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ افشار افزود: در بازرسی اولیه از خودرو متهم تعداد ۱۰ عدد آینه بغل خودرو که به تازگی سرقت نموده بود کشف شد و خودروهایی که از آنها سرقت شده بود شناسایی و با مالک تما گرفته شد که شکات در کلانتری حضور یابند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به کلانتری منتقل شده و پس از تشکیل پرونده به جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی تحویل داده شد.

انهدام باند شرکت هرمی در تهران/ ۲۵ نفر بازداشت شدند

پایان راه باند پنج نفره سرقت دوچرخه

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام سرقت دوچرخه و انباری در محدوده محله مسعودیه، تیم عملیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در محل حاضر شده و به بررسی دوربین های مداربسته در محل وقوع جرم پرداختند و با بررسی های انجام شده و اقدامات فنی پلیسی هویت یکی از سارقان شناسایی شد.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران کلانتری با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق و انتقال او به کلانتری شدند. متهم به جرم خود مبنی بر سرقت دوچرخه و اماکن خصوصی اعتراف نموده و هویت ۴ نفر از همدستان خود را نیز در اختیار پلیس قرار داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از اخذ مجوز از مقام محترم قضایی، عوامل کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شده و هر ۴ نفر همدست این سارق را دستگیر نمودند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تعداد زیادی از اقلام و وسایل سرقتی از جمله ابزارآلات و ۱۰ عدد دوچرخه مسروقه کشف و جهت بررسی به کلانتری منتقل شدند و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری مالخران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بهرامی با اشاره به سوابق متهمان در خصوص سرقت خاطرنشان کرد : متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد که منازل و انبار های خود را به حفاظ های آهنی و تجهیزات ایمنی همچون دوربین های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انهدام باند شرکت هرمی در تهران/ ۲۵ نفر بازداشت شدند

دستگیری سارق مسافرکش‌نما

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مسافر کش نما در محدوده خیابان مصطفی خمینی خبر داد و گفت : در پی تماس شخصی با پلیس ۱۱۰ و اعلام گزارشی مبنی بر زورگیری فردی که با سلاح سرد و تهدید از مسافران خود سرقت می کرد، شناسایی و دستگیری این متهم در دستور کار عوامل گشت کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی قرار گرفت.

سرهنگ نظری اضافه کرد: پس از اعزام تیم عملیات به محل وقوع حادثه و با بررسی های میدانی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی، خودرو مورد نظر شناسایی شده و با مالک آن تماس گرفته شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مالک خودرو که یک نفر خانم بود به کلانتری مراجعه کرده و اظهار داشت که در روز وقوع سرقت، خودرو در اختیار همسر وی بوده و به کمک ایشان، ماموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی پس از اخذ مجوز از مقام محتریم قضایی متهم را در داخل منزل خود دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از مسافرانی که سوار خودرو وی می شدند با استفاده از سلاح سرد و تهدید آن ها اعتراف نمود که شناسایی شکات در دستور کار قرار گرفت و در این خصوص پرونده تشکیل شده و متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه های پلیسی از درگیری با زورگیران خودداری نموده و در صورت رویت موارد سرقت و زورگیری سریعا با سامانه ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha