امام جمعه کرمان: مجریان انتخابات نگهدارنده و حافظ آراء مردم هستند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مجریان انتخابات نگهدارنده و حافظ آراء مردم هستند لذا باید دقت کنند که نظرات شخصی خود را در انتخاب کاندیدای مورد نظر مردم دخالت ندهند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز دوشنبه در نشست توجیهی - آموزشی مجریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: هرچه می‌توانید تلاش کنید تا بستری فراهم شود که مردم معطل نشوند و سرعت را در اخذ آرای مردم فدای دقت که وظیفه اصلیتان است، نکنید.

مجریان انتخابات حق دخالت و نظردهی در رای مردم را ندارند

استاندار کرمان نیز در این نشست برگزاری انتخابات دوره چهاردهم را همراه با غم بزرگ از دست دادن رییس جمهور مردمی دانست و افزود: شهید جمهور از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کرد و برای خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم، خستگی‌ناپذیر بود.

محمدمهدی فداکار خطاب به مجریان برگزاری انتخابات، عدم دخالت در رای مردم به انتخاب کاندیدای مورد نظر را نکته مهمی دانست و افزود: مجریان برگزاری انتخابات را نقطه اتصال در رای دادن مردم و جمع‌آوری آرا دانست و گفت: مجریان برگزاری انتخابات، امین مردم و نظام هستند.

امام جمعه کرمان: مجریان انتخابات نگهدارنده و حافظ آراء مردم هستند

وی، فعال بودن و توجه به اطلاعیه‌ها در زمان انتخابات را مهم دانست و خاطرنشان کرد: شروع انتخابات در ساعت مشخص، تمدید ساعت انتخابات، شمارش و جمع‌آوری آرا، مراقبت از صندوق‌های رای باید در اولویت کار قرار گیرد تا انتخابات امن و سالم و بدون حاشیه‌ای داشته باشیم.

استاندار کرمان گفت: مجریان انتخابات حق دخالت و نظردهی در رای مردم را ندارند و علاقه شخصی در اجرا نباید دخیل شود، سرنوشت کشور ‌در یک جریان بزرگ قرار می‌گیرد که باید حفظ و حق‌الناس در این زمینه مراعات شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha