آمادگی شهرستان سنندج برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: همه فرآیندهای لازم برای برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه اندیشیده شده و این شهرستان مهیای برگزاری این رویداد مهم و باشکوه است.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری شامگاه دوشنبه در همایش جهاد تبیین انتخابات که با حضور شوراها و دهیاران بخش مرکزی سنندج در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: ۲۶۵ شعبه در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان سنندج آماده اخذ رای مردم است.

وی افزود: در آخر اردیبهشت ماه امسال یک ضایعه بزرگ و صدمه جدی بخاطر از دست دادن رییس جمهور عزیزمان به جامعه ما وارد شد، اما با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب کوچکترین خللی در اداره کشور پیش نیامد.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در چنین نقطه و شرایط حساسی مردم را به ساحل آرامش هدایت کردند، همه ما باید شکرگذار وجود ولایت فقیه باشیم.

فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه ما رییس جمهوری را از دست دادیم که در اوج شاخص‌های یک رئیس جمهور تراز انقلاب و محبوب مردم بود، گفت: رئیس جمهور شهید ما مرد خدا بود، فردی که در مردمداری و مردم یاری بی‌نظیر بود و به عنوان الگوی بی‌نظیر مجاهدت و خدمت برای همیشه در ذهن ملت باقی خواهد ماند.

عسکری ادامه داد: حضور میلیون‌ها نفری مردم در مراسم تشییع این شهید و دیگر شهدای راه خدمت نشان از قدرشناسی ملت بصیر ما داشت و بار دیگر به همگان ثابت کرد، افرادی که دنبال گمنامی و خدمت صادقانه و بی نام و نشان به مردم هستند خداوند به آنها عزت و بزرگی می‌بخشد و مهر و محبت آنها را در دل‌های مردم قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: شهید جمهور این مرد خدا ۳۳ ماه یک روز تعطیل در کنار خانواده خود نداشت، هرجا حس می‌کرد مشکلی وجود دارد شخصا حضور پیدا می‌کرد و در مسیر رفع آن تلاش می‌کرد.

شهید جمهور الگوی رئیس جمهور در تراز انقلاب بود

فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه شهید جمهور جهادگر واقعی بود، گفت: جهاد به معنی کار و تلاشی که همراه مشقت باشد این ویژگی بارز را شهید جمهور ما به معنای واقعی کلمه داشت.

عسکری ادامه داد: کار مردم در انتخاب فرد شاخص برای ریاست جمهوری آینده راحت‌تر است شاخص‌های یک رییس جمهور تراز انقلاب و مردم‌دار را شهید رئیسی با رفتار و عمل خود برای مردم مشخص کرده است و همه باید با بصیرت و مشارکت حداکثری یک رییس جمهور مانند شهید رییسی انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: امروز کشور و ملت ما رئیس جمهوری مانند شهید رئیسی می‌خواهد که بتواند با شجاعت در سازمان ملل قرآن را در دست بگیرد و بگوید نمی‌توانید این نور را خاموش کند، رئیس جمهوری که شاگرد مکتب پیامبر(ص) و در خط ولایت و رهبری و دارای روحیه جهادی و خدمت به مردم باشد.

عسکری خطاب به شوراها و دهیاران حاضر در این همایش، اظهار کرد: شما به عنوان خواص جامعه تکلیف شرعی دارید که در مورد اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات در جامعه روشنگری کنید.

وی با بیان اینکه اگر همه با هم و با بصیرت در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم، انتخاب درست خواهد بود، گفت: باید با روشنگری مردم را به شرکت در این عرصه سرنوشت‌ساز و مشارکت در تعیین سرنوشتشان هدایت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha