۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85519044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چاه‌های آب شهرک‌های صنعتی خوزستان در حال احیا هستند

اهواز- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: احیای چاه‌های آب در شهرک‌های صنعتی استان برای جلوگیری از هرگونه کمبود و یا قطعی آب واحدهای صنعتی در دست اجرا است.

علی مهدی‌پور دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: چاه‌های آب شهرک‌های صنعتی استان سال‌ها بدون استفاده رها شده‌اند در صورتی که از آب چاه به ویژه در فصل تابستان و در شرایط کمبود آب برای واحدهای صنعتی می‌توان استفاده کرد.
وی افزود: چاه‌های آب جدیدی در شهرک‌های صنعتی استان حفاری شدند که بخش اعظم آب مورد نیاز صنایع را تامین خواهند کرد.
مهدی‌پور اظهار کرد: هر کدام از چاه‌های آب حفاری شده امکان تولید ۲۰ لیتر آب در ثانیه را دارند.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: با پیگیری‌ دستگاه‌های اجرایی استان طی سال گذشته بیشترین میزان آب مصرفی شهرک‌های صنعتی در کشور به شهرک‌های صنعتی خوزستان اختصاص داده شد.
وی با اشاره به ضرورت تامین آب مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به دوره‌ طولانی فصل گرما در خوزستان، میزان آب مصرفی برای تولیدکنندگان در شهرک‌های صنعتی موضوعی بسیار ضروری است و با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان، تولیدکنندگان با مشکل کمی آبی مواجه نبودند.
مهدی‌پور در ادامه به تامین آب شهرک شماره‌ی پنج اهواز اشاره و بیان کرد: با توافقی که با دستگاه‌های مرتبط و به ویژه آبفای اهواز صورت گرفت شرکت شهرک‌ها موفق شد ۱۱۲ لیتر بر ثانیه آب را برای این شهرک تامین کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های خوزستان خاطر نشان کرد: اختصاص این میزان آب در شهرک‌های صنعتی کشور یک رکورد است و تمام تلاش بر است تا واحد تولیدی به دلیل کمبود آب تعطیل نشود.

به گزارش ایرنا، در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha