دبیر فدراسیون ووشو: جوان‌گرایی نیاز به زمان دارد/ در ساندای بانوان نیز پوست‌اندازی می‌شود

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون ووشو با بیان اینکه جوان‌گرایی در تیم‌های ملی نیاز به زمان دارد تا با شرایط دلخواه برسد، گفت: در ساندای بانوان نیز پوست‌اندازی خواهیم داشت.

مجید ملکی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا به تشریح شرایط فدراسیون ووشو پرداخت و اظهار داشت: از پنج فروردین‌ماه اردوهای تیم ملی را برای انتخابی جام‌جهانی آغاز کردیم. بعد از حضور موفق در این رویداد، بلافاصله در بازی‌های بریکس شرکت کردیم و در آنجا نیز ۲۵ مدال کسب کردیم.

وی افزود: اکنون نیز ملی‌پوشان پس از استراحتی کوتاه، تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی ماکائو آغاز کردند تا بتوانیم در این رویداد نیز بار دیگر قدرت ووشوی ایران را ثابت کنیم.

دبیر فدراسیون ووشو، ادامه داد: پس از قهرمانی آسیا، جام‌جهانی را خواهیم داشت و در ادامه تیم کوراش باید در کامبت گیمز به میدان برود. یقین داشته باشید چنانچه ووشو مشکل مالی نداشته باشد، بازهم برای ورزش ایران افتخارآفرین خواهد بود.

دبیر فدراسیون ووشو: جوان‌گرایی نیاز به زمان دارد/ در ساندای بانوان نیز پوست‌اندازی می‌شود

مدیر تیم‌های ملی در خصوص جوانگرایی ایجاد شده در ساندا و تالوی مردان، گفت: این روند چند وقتی است آغاز شده و نفرات بسیار خوبی از تیم جوانان به بزرگسالان آمده و در همین مدت با بهترین‌های ووشو جهان رقابت کرده و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. ووشوکاران جوان نیاز به زمان دارند تا به شرایط دلخواهی که در نظر داریم، برسند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در ساندای بانوان کمتر شاهد جوان‌گرایی هستیم، توضیح داد: در این بخش نیز کار آغاز شده و به طور مثال سوگند سینکاهی را داریم که در همین بازی‌های بریکس به مدال طلا رسید. فکر می‌کنم تا یک‌سال آینده چند مهره تاثیرگذار از تیم جوانان به بزرگسالان اضافه شوند تا ساندای بانوان نیز در مسیر پوست‌اندازی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha