عید غدیرخم یک فرهنگ و یک مکتب است

تهران- ایرنا- جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه فرهنگ غدیر، فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم و یاری رساندن به محرومان و ستمدیدگان است، گفت: غدیر فقط یک روز یا واقعه تاریخی نیست، بلکه زندگی بشریت، یک فرهنگ و یک مکتب است.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، مراسم جشن عید سعید غدیرخم با حضور جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمع زیادی از کارکنان سازمان، امروز (دوشنبه چهارم تیرماه) در سالن غدیر برگزار شد، سخنرانی مذهبی، برنامه‌های هنری و مسابقه فرهنگی اجرا شد.

«رحیم ممبینی» جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این مراسم درباره اهمیت و جایگاه عید غدیرخم گفت: غدیر فقط یک روز یا واقعه تاریخی نیست؛ غدیر یعنی زندگی بشریت، یک فرهنگ و یک مکتب.

جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: غدیر، حرکتی در جهت احیای اسلام ناب محمدی (ص) است و شناخت آن از ضروریات است.

وی گفت: فرهنگ غدیر، فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم و یاری رساندن به محرومان و ستمدیدگان است و یکی از مصداق‌های آن در روزگار ما، مبارزه با ظلم و جنایتی است که از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن در حق مردم مظلوم فلسطین می‌شود.

ممبینی بیان کرد: غدیر در واقع، بزرگ‌ترین مظهر دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود است و این عید بزرگ، مخصوص شیعه نیست و مربوط به همه مسلمانان در سراسر جهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha