وزیر کشور: اجازه نمی‌دهیم سلامت انتخابات خدشه‌دار شود

کرمان- ایرنا- وزیر کشور گفت: سلامت انتخابات برای دولت سیزدهم بسیار مهم است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد این سلامت توسط کسی خدشه‌دار شود.

به گزارش ایرنا احمد وحیدی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم آغاز ساخت هشت هزار و ۵۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در کرمان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همه استانداران، فرمانداران و بخشداران آماده هستند و تمامی بسترهای لازم برای اجرای انتخابات امن، سالم و پرشور فراهم شده است.

وی افزود: بسترهایی در صدا و سیما فراهم آمده و امکاناتی که برای فعالیت داوطلبان در عرضه مطالب نامزدها به مردم پیش بینی شده است تا انتخاب بهینه برگزار شود.

وحیدی گفت: انتظار داریم همگان در روز جمعه با حضور گسترده پای صندوق های رای، اراده قوی خود را به منصه ظهور برسانند و رییس جمهوری که ادامه دهنده راه شهید بزرگوار ما است را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود همگان نقش مثبت خود را داشته باشند و اضافه بر داوطلبان که ضوابط قانونی را رعایت می‌کنند، همه ستادها و افرادی که در این ستادها به صورت رسمی و دست اول و دوم فعالیت می‌کنند باید مراقبت داشته باشند و فضای سالم و پاک انتخاباتی را همچنان دنبال کنند.

وحیدی افزود: باید مواظبت کنند تخریبی نسبت به کاندیداهای دیگر صورت نگیرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حرف‌های دشمن پسند نزنند و تمامی چارچوب های قانونی را رعایت کنند تا انتخابات در کمال نظم، البته با شور و شعور انتخاباتی برگزار شود.

وزیر کشور گفت: هر تلاش که هر کسی در این راستا و سلامت انتخابات انجام می دهد قابل ستایش است و اگر خلاف این عمل کند نسبت به آن برخورد می شود و تلاش برای تشویش افکار عمومی قابل قبول نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha