مسئول بسیج اساتید یزد: مشارکت در انتخابات باید اولویت اول دانشگاهیان باشد

یزد- ایرنا- مسئول بسیج اساتید استان یزد گفت: مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر باید اولویت اول و مهم دانشگاهیان و اساتید مراکز آموزش عالی باشد.

به گزارش ایرنا، علیرضا یاراحمدی روز دوشنبه در نشست مشترک بسیج اساتید با مسئولان بسیج دانشجویی یزد افزود: بسیح اساتید آماده همکاری و استفاده از همه ظرفیت‌ها در کنار دانشجویان برای حضور پرشور و هم‌افزایی بیشتر در انتخابات است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهدای خدمت، به نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب پرداخت و گفت: برگزاری انتخابات باشکوه نقش مهمی در شکست اهداف استکبار جهانی دارد.

مسئول بسیج دانشجویی یزد هم در این نشست گفت: اثرگذاری اساتید در تبیین و نقش آفرینی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست و در شرایطی که کشور با ۲ مسئله مهم یعنی شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح مواجه است دانشجویان و اساتید باید به وظیفه شرعی خود عمل کنند.

مسئول بسیج اساتید یزد: مشارکت در انتخابات باید اولویت اول دانشگاهیان باشد

اکبر عابدی اظهار امیدواری کرد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار هم از این امتحان سرنوشت‌ساز سرافراز بیرون خواهند آمد.

حسین ابوئی مهریزی عضو هیات علمی دانشگاه یزد هم در این نشست گفت: وظیفه داریم به صورت جهادی در این زمان برای انتخاب یک رئیس جمهور که ادامه دهنده رئیس جمهور شهید باشد وارد عرصه شویم و دیگران را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha