۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85519292
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) از هدف قرار دادن مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: محل استقرار نظامیان رژیم اشغالگر در حد فاصل شهرک‌های «المناره» و «مرگلیوت» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: رزمندگان مقاومت محل استقرار نظامیان دشمن را در پایگاه «السماقه» در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» با خمپاره هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان در ادامه از هدف قرار گرفتن مستقیم و دقیق اهداف مورد نظر در این حملات خبر داد.

شبکه الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در نتیجه پرتاب موشک از لبنان به منطقه «الجلیل علیا» خبر داد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha