وظیفه نخبگان تبیین انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است

اصفهان- ایرنا- رئیس ستاد دانشگاهیان محمدباقرقالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نخبگان و اندیشمندان وظیفه دارند انتخاب فرد اصلح و اهمیت آن را برای دیگران تبیین کنند.

به گزارش ایرنا سیدمحمد حسینی شامگاه دوشنبه در همایش دانشگاهیان و فرهیختگان حامی محمد باقر قالیباف در اصفهان افزود: وظیفه همه نخبگان و اندیشمندان است که اهمیت حضور در انتخابات را نیز برای دانشجویان و مردم تشریح کنند

وی اضافه امیدواری کرد با حضور گسترده مردم در انتخابات شادی حلاوت عید غدیر مضاعف شود و با انتخاب قالیباف پرچمی که شهید رئیسی بلند کرده، همچنان برافراشته بماند.

حسینی با اشاره به اینکه شهید رئیسی آرام و قرار نداشت و دائما در جلسات تاکید می‌کرد که زمان کوتاه است و فرصت‌ها به سرعت از دست می‌رود ،بیان کرد: همه می دانند که ایشان دولت را با چه وضعیتی تحویل گرفت و چه کارهای بزرگی در این سه سال انجام داد که در آینده بیشتر مشخص می‌شود.

رئیس ستاد دانشگاهیان محمدباقر قالیباف بیان کرد: جریانی که اداره کشور را بیش از ۳۰ سال در دست داشته‌ است به گونه‌ای وانمود می‌کند که گویا این افراد هیچ وقت نقش و مسئولیتی در کشور نداشته و در مقصر کمبودهای کشور دیگران هستند.

وظیفه نخبگان تبیین انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است

وی تاکید کرد: به همین دلیل نخبگان باید وضعیت را تشریح کنند و نگذارند تاریخ تحریف شده و اقدامات شهید رئیسی کوچک شمرده شود.

حسینی افزود: در دولت‌های قبل از شهید رئیسی می‌گفتند بدون توافق آمریکا نمی‌شود نفت فروخت اما وقتی شهید رئیسی اثبات کرد که می‌شود گفتند رییس جمهور آمریکا کوتاه آمده که توانستیم نفت بفروشیم‌ در صورتی که دولت دست طیف مقابل شهید رئیسی بود.

وی با اشاره به اینکه دنیا را در کشور اروپایی نباید خلاصه کرد،تصریح کرد: باید هشیار باشیم تا مبادا به عقب و به روزگار وابستگی و ارتجاع آن دوران برگردیم.

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف خاطرنشان کرد: من در دولت دهم و سیزدهم مسئولیت داشتم و می‌دانم که اگر رئیس جمهور تخصص نداشته باشد به مشکل خواهد خورد چرا که در بسیاری موارد رئیس جمهور باید شخصا ورود کند و تصمیم بگیرد.

وی خطاب به اساتید و دانشجویان اصفهانی گفت:می‌گویند باید با دنیا تعامل کنیم ما هم معتقدیم باید تعامل کرد اما موضع ضعف تنها وابستگی به دنبال دارد.

حسینی ادامه داد: هنر شهید رئیسی این بود که پیوند میان ملت و دولت را دوباره برقرار کرد و تشییع شهید رئیسی در استان‌های مختلف نشانه این موضوع است. ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که مرد میدان باشد.

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف با بیان اینکه قالیباف در شهرداری تهران با مسائل بسیار متعدد مواجه بود، گفت: دوره مدیریت قالیباف در شهر تهران که از برخی کشورهای همسایه بزرگتر است، جزو درخشان‌ترین دوره‌های مدیریتی وی بود.

وی بیان کرد:قالیباف از ۱۹ سالگی در جنگ فرمانده و مدیریت بحران داشته است و بعد از جنگ نیز در نیروی هوایی سپاه و در قرارگاه خاتم الانبیا حضور و همچنین در نیروی انتظامی بعد از ادغام کمیته و شهربانی سکان این نیرو را به دست گرفت و تحول چشمگیری را رقم زد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha