انتخاب درست مردم در انتخابات شرایط را به نفع آنان تغییر می‌دهد

رشت - ایرنا - رئیس ائتلاف مردمی خدمت و پیشرفت ایران اسلامی با اشاره به اهمیت حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو گفت: گزینش درست و آگاهانه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرایط را به نفع آنان تغییر می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدموسی پورموسوی دوشنبه شب در همایش انتخاباتی وفاق و همدلی برای خدمت و پیشرفت ستاد محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رشت با بیان اینکه با انتخاب رئیس جمهور توانا می توان مشکلات کشور را مرتفع کرد، افزود: قالیباف این نامزد انتخاباتی مرد عمل بوده و به آنچه که می گوید عمل می کند.

رئیس ستاد ائتلاف مردمی خدمت و پیشرفت ایران اسلامی با بیان اینکه کشورداری، مردم‌داری است، بیان کرد: مسئول قبل از مطرح کردن خواسته از سوی مردم باید به آنان خدمت کند و با هوشمندی از نیاز ملت و خانواده ها مطلع باشد.

وی اظهار کرد: در اختیار قراردادن ۲۰۰ مترمربع زمین رایگان به تمام خانواده های فاقد مسکن از جمله موارد مطرح شده از سوی قالیباف نامزد ریاست جمهوری بوده که تحقق این امر شدنی است و به قول هایش عمل می کند.

پورموسوی با تشریح ویژگی های محمدباقر قالیباف بیان کرد: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیروی انقلابی و ولایی بوده که با تکیه به نیروی خلاق ایرانی برای کشور تلاش می کند.

وی افزود: سیاست ما تعامل سازنده با جهان است و میدان دیپلماسی باید مکمل هم بوده و همبستگی و هم افزایی ایجاد کند تا قدرت ملت ایران گسترش یابد ضمن اینکه ارتباط ما در تعامل سازنده با جهان در چارچوب حکمت، عزت و منزلت است.

پورموسوی در بخش دیگری از این همایش در پاسخ به یکی از حاضران در این همایش در این در مورد مشکلات نیروهای شرکتی و نداشتن امنیت شغلی اظهار کرد: دولت مکلف است سال ۱۴۰۴ نیروهای شرکتی را جذب کند و این اتفاق خواهد افتاد ضمن اینکه اعتبار لازم در ردیف بودجه پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین ‌دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رشت گفت؛ اولویت ما در هشتم تیرماه افزایش مشارکت عمومی و حضور مردم در انتخابات است.

سیدحسین رضویان ابراز امیدواری کرد تا رئیس جمهور آینده فردی دلسوز، کوشا و عملگرا باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha