فعال سیاسی خراسان‌شمالی: رییس جمهور آینده باید خط انقلابی‌گری را ادامه دهد

بجنورد-ایرنا- فعال سیاسی در خراسان شمالی گفت: رییس جمهور آینده باید خط انقلابی گری و اتکا به کارشناسان، نخبگان و جوانان داخل را ادامه دهد و نسبت به هویت ملی خود تعصب داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا صحراگرد دوشنبه شب در جمع طرفداران محمدباقر قالیباف در ستاد مرکزی این نامزد در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه فرد اصلحی را انتخاب کنند که به توان نیروهای داخل کشور اعتماد داشته باشند.

وی افزود: کشورهای مختلف برای توسعه برنامه دارند ولی در کشور ما برخی از دولت ها به برنامه اعتقادی نداشته اند و نگاه آنان بیشتر به کارشناسان خارجی بود.

این فعال سیاسی به برنامه پنجم و ششم توسعه اشاره کرد و گفت: بعضا برخی از نامزد ها با وجود اینکه شعار مردمداری می دهند اما برای حل مشکلات کشور دنبال کارشناسان خارجی هستند و به برنامه توسعه ای توجهی ندارند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در حوزه نظامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد و دنیا نتوانست جلوی موشک های آن را به اسراییل بگیرد.

صحراگرد خاطرنشان کرد: در حوزه نظامی به جوانان نخبه، خلاق و ایده پرداز توجه شده است که توانسته ایم اکنون در دنیا اقتدار داشته باشیم و از نظر امکانات و تجهیزات نظامی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی گفت: اکنون برخی از کشورها دنبال امکانات و تجهیزات نظامی ما هستند ، در این حوزه به توان نیروهای بومی و نخبه توجه زیادی شده است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: متاسفانه در اجرای برخی از برنامه ها درست عمل نشده است و اکنون کشور نیازمند مدیریت قوی است که برای حل مشکلات داخل نگاه به نخبگان و جوانان توانمند داشته باشد.

وی تصریح کرد: اکنون برای حل مشکلات کشور دانش لازم وجود دارد اما مسوولان باید باور داشته باشند که ما می توانیم.

صحراگرد گفت: مردم به کارنامه نامزدها توجه کنند و انتخاب رییس جمهور آینده در دست مردم است اگر برای نظام دل می سوزانیم و به فکر جوانان و مردم هستیم باید انتخابی درست داشته باشیم.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، معاون اول او محمد مخبر از فردای همان روز و به مدت ۵۰ روز به عنوان مسئول اداره دولت آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha