هراس از عواقب جنگ با حزب‌الله؛ صهیونیست‌ها برای خرید مولدهای برق به فروشگاه‌ها هجوم بردند

تهران- ایرنا- اظهارات اخیر رئیس اداره برق رژیم صهیونیستی مبنی بر ناتوانی این رژیم در تامین برق در صورت جنگ با حزب‌الله لبنان باعث شده تا صهیونیست‌ها با هجوم به فورشگاه‌ها به دنبال خرید مولدهای برق خانگی باشند.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از المیادین، منابع صهیونیستی از افزایش شدید قیمت مولدهای برق خانگی خبر می‌دهند؛ بطوریکه قیمت یک مولد کوچک خانگی تا ۴۰۰۰ شِکِل (۱۰۸۰ دلار) فروخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، قیمت مولدهای برق خانگی جمعه گذشته در مقایسه با جمعه قبل آن، ۱۰۸ درصد رشد قیمت داشته است.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ساکنان تل آویو برای خرید ژنراتورهای برق و ژنراتورهای هیبریدی متصل به گاز به فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند.

در همین رابطه لیرون کاتز معاون مدیر کل توسعه بازرگانی فروشگاه‌های شبکه برق حیفا گفته است که فروشگاه‌های این شهر بالاترین حجم فروش را در مقایسه با شعب این شرکت در شمال فلسطین دارد.

شائول گلدشتاین رئیس اداره برق رژیم صهیونیستی ۳۰ خرداد در سخنانی اعتراف کرده بود که این رژیم پس از گذشت ۷۲ ساعت از جنگ با حزب الله دیگر قادر به تأمین برق نخواهد بود و فلسطین اشغالی غیر قابل سکونت خواهد شد.

اظهارات گلدشتاین با اعتراض مقامات اسرائیلی همراه شد و باعث ایجاد موجی از ترس و وحشت در میان شهرک‌نشینان شد.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

حزب الله لبنان اعلام کرده است که در صورت وقوع جنگ فراگیر، هیچ محدودیتی برای پاسخ به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی قائل نخواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha