۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85519490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان اردبیلی توزیع شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم ۲۳۰ سری جهیزیه در قالب "چله خدمت" بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان توزیع شد.

علیرضا حسین نژاد روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۳۵۰ میلیون ریال است، افزود: برای تامین و تهیه ۲۳۰ سری جهیزیه در مجموع بیش از ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با کمک و همت خیرین تلاش می‌شود جهیزیه مناسب برای نوعروسان تحت پوشش این نهاد تهیه شود، گفت: جهیزیه اهدایی نیکوکاران شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است که در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با کمک و همت خیرین تلاش می‌شود جهیزیه مناسب برای نوعروسان این نهاد تهیه شود، اظهار کرد: به منظور حمایت از کالاهای تولید داخل، تمامی لوازم اساسی اهدایی برای نوعروسان ساخت ایران است تا علاوه بر رفع مشکلات مددجویان، به تولید و رونق اقتصادی کشور نیز کمک شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و ازدواج آسان در جامعه بیان کرد: تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است تا آنها بتوانند بدون دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

حسین نژاد اضافه کرد: پارسال در مجموع یکهزار و ۲۲۱ سری جهیزیه به ارزش ۳۷۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در استان اردبیل توزیع شد.

وی ادامه داد: تاکنون در مجموع بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در بین نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اردبیل توزیع شده است.

وی با بیان اینکه جهیزیه همواره در مناسبت های مختلف در بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود، گفت: هم‌اکنون هیچ نوعروس تحت حمایت این نهاد در استان اردبیل پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه نیستند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه نوعروسان جوان تحت حمایت این نهاد با سادگی و به دور از تجملات راهی خانه بخت می‌شوند، افزود: کمیته امداد برای برپایی زندگی ساده، موفق و پایدار نوعروسان و فرزندان ذکور خانوارهای زیر پوشش کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج برگزار می‌کند که این امر باعث کاهش طلاق در بین آنها شده ، به‌طوری که طلاق در بین آنها کمتر از یک درصد است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از مردم و خیرین خواست، با کمک‌های خود کمیته امداد را در اجرای هرچه باشکوه‌تر طرح کوثر که با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود، این نهاد را بیش از پیش یاری کنند.

وی اظهار کرد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانواده های بی‌بضاعت استان برسانند.

وی با بیان اینکه ۶.۸ درصد جمعیت استان اردبیل زیر پوشش کمیته امداد هستند، اضافه کرد: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت و با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۴۳ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت بیش از ۹۰ هزار نفر در استان اردبیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

بیش از یک هزار و ۲۰۰ نوعروس اردبیلی با حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پارسال در مجموع یکهزار و ۲۲۱ نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد با دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

علیرضا حسین نژاد روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این تعداد جهیزیه در مناسبت های مختلف در بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی هر سری جهیزیه بیش از ۳۱۰ میلیون ریال بود و برای تامین هزار و ۲۲۱ سری جهیزیه در سال گذشته در مجموع ۳۷۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی بیان کرد: تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد است تا آنها بتوانند بدون ‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

حسین نژاد اظهار کرد: جهیزیه اهدایی نیکوکاران شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است که در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: به منظور حمایت از کالاهای تولید داخل، تمامی لوازم اساسی اهدایی برای نوعروسان ساخت ایران است تا علاوه بر رفع مشکلات مددجویان، به تولید و رونق اقتصادی کشور نیز کمک شود.

حسین نژاد ادامه داد: تاکنون در مجموع بیش از ۶ هزار سری جهیزیه با اعتبار بیش از یکهزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در بین نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اردبیل توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و ازدواج آسان در جامعه از جمله اولویت‌های کمیته امداد است، گفت: هم‌اکنون هیچ نوعروس تحت حمایت این نهاد در استان اردبیل پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه نیستند.

وی با اشاره به اینکه نوعروسان جوان تحت حمایت این نهاد با سادگی و به دور از تجملات راهی خانه بخت می‌شوند، افزود: کمیته امداد برای برپایی زندگی ساده، موفق و پایدار نوعروسان و فرزندان ذکور خانوارهای زیر پوشش کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج برگزار می‌کند که این امر باعث کاهش طلاق در بین آنها شده ، به‌طوری که طلاق در بین آنها کمتر از یک درصد است.

بیش از ۲ هزار قلم لوازم خانگی بین مددجویان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پارسال بیش از ۲ هزار قلم انواع لوازم خانگی در بین خانوارهای نیازمند و تحت پوشش این نهاد در نقاط مختلف استان توزیع شد.

حسین نژاد افزود: برای تامین و تهیه این تعداد لوازم ضروری زندگی در مجموع حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شد، تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد و آنها از این امکانات استفاده کنند.

وی با اشاره به توزیع لوازم ضروری زندگی در بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، بیان کرد: این لوازم شامل بخاری گازی، آبگرمکن، یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است.

وی از مردم و خیرین خواست، با کمک‌های خود کمیته امداد را در اجرای هرچه باشکوه‌تر طرح کوثر که با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود، این نهاد را بیش از پیش یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانواده های بی‌بضاعت استان برسانند.

حسین نژاد با بیان اینکه ۶.۸ درصد جمعیت استان اردبیل زیر پوشش کمیته امداد هستند، اضافه کرد: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت و با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۴۳ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت بیش از ۹۰ هزار نفر در استان اردبیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha