۲۰هزار دانش آموز بوشهری رای اولی هستند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این استان ۲۰ هزار دانش آموز رای اولی دارد که با حضور در انتخابات هشتم تیرماه در تعیین سرنوشت خود مشارکت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا " علی موحدی " روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ستادی به همین مناسبت در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل شده و همایش رای اولی ها در مناطق مختلف در حال برگزاری است.

وی افزود: همایش رای اولی‌ها دانش‌آموزی با مشارکت دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا در روز چهارشنبه (فردا) نیز برگزار خواهد شد.

موحدی ادامه داد: همچنین پویش‌های مختلف برای حضور حداکثری خانواده فرهنگیان استان بوشهر در انتخابات هشتم تیر ماه نیز راه اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا ضمن اجرای سرود دانش‌آموزی، تریبون آزاد در محل اجرا همایش رای اولی‌ها دانش‌آموزان نیز برپا می شود.

وی با اشاره به حضور استادان دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران در همایش رای اولی‌ها دانش‌آموزان استان بوشهر یادآر شد: برنامه شور انتخاباتی رای اولی‌های دانش‌آموزان و دهه هشتاد در حال اجراست.

موحدی گفت: مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که همه جهان به آن چشم دوخته‌اند باعث اقتدار نظام در عرصه بین المللی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha