۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85519839
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

جوان گمشده پس از ۱۱ ساعت جست‌وجو در مود سربیشه پیدا شد

بیرجند - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه گفت: تلاش تیم‌های امداد و نجات هلال احمر شعبه سربیشه در یافتن جوان ۲۹ ساله خانواده‌ای مسافر از استان سیستان‌ و بلوچستان پس از ۱۱ ساعت جست‌وجو به ثمر نشست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال خراسان جنوبی، غلامرضا ثانی روز سه شنبه اظهار کرد: بنا بر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، ساعت ۵:۲۰ صبح امروز، مفقودی یک جوان ۲۹ ساله دارای معلولیت جسمی و ذهنی اعلام شد.

وی افزود: خانواده این فرد که اهل سیستان و بلوچستان است و قصد عزیمت به مشهد مقدس را داشتند، زمان استراحت در کمربندی شهر مود متوجه گم شدن جوان خود می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه بیان کرد: یک تیم از امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهرستان و یک تیم از خانه هلال شهر مود به محض دریافت گزارش به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: فرد مفقودی پس از ۱۱ ساعت تلاش و عملیات جست‌وجو در تپه‌های ایستگاه راه‌آهن شهر مود در سلامت کامل پیدا و برای بررسی‌های بیشتر سلامتی به مراکز درمانی منتقل شد.

ثانی از تلاش و همکاری نیروهای انتظامی و مردمی، پاسگاه شهر مود و جوانان بیت العباس (ع) با امدادگران هلال احمر قدردانی کرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سربیشه در ۶۷ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha