۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85519853
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سیل به ۴۸ واحد مسکونی روستای مورستان خلخال خسارت زد

اردبیل- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل به ۴۸ واحد مسکونی روستای مورستان از توابع بخش مرکزی خلخال خسارت زد.

مهدی خدمتی روز سه شنبه در جریان بازدید از نحوه امدادرسانی به سیل زدگان روستای مورستان خلخال در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل روستای مورستان از نیمه شب گذشته و با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در این روستا آغاز و هم اکنون نیز این کار از سوی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و با توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و همچنین اقلام زندگی اولیه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به واقع شدن روستای مورستان خلخال در بستر رودخانه جابجایی واحدهای مسکونی و دامی این روستا در آینده ضروری به نظر می‌رسد.

خدمتی گفت: در جریان سیل اخیر علاوه بر وارد شدن خسارت به واحدهای مسکونی واحدهای دامی نیز آسیب دیده و تعدادی از واحدهای دامی روستاییان تلف شدند که میزان ریالی خسارات وارد شده به روستا پس از بررسی و برآورد دقیق به اطلاع مردم استان اردبیل خواهد رسید.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل خاطرنشان کرد: جدای از خسارت سیل به روستای مورستان خلخال، بارش باران شدید همراه با تگرک به مناطقی از روستاهای شهرستان کوثر نیز آسیب وارد کرده که هم اکنون میزان خسارات وارده به این شهرستان نیز در حال برآورد است.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل با اشاره به اینکه وضعیت نارنجی تا پایان روز پنجشنبه برای مناطق جنوب استان اردبیل پیش از این اعلام شده است، اهالی منطقه جنوب استان را به رعایت موارد پیشگیرانه برای مصون ماندن از خسارات بارندگی‌های شدید باران تگرگ و سیل فراخواند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha