نیکزاد: با انتخاب درست نگذارید قطار انقلاب به بیراهه برود + فیلم

یزد - ایرنا - رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با دعوت از شهروندان استان یزد به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگذارید قطار انقلاب که با همت شهید رئیسی به حرکت درآمده، از ریل خارج شود و به بیراهه برود.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد عصر سه‌شنبه در جشن بزرگ ولایت و اجتماع هواداران دکتر محمدباقر قالیباف در مسجد حظیره یزد ضمن گرامیداشت عید غدیر خم افزود: در انتخابات ریاست جمهوری کسی را انتخاب کنید که برای کشور، معیشت، عزت خانواده‌ها، ازدواج جوانان و کنترل نقدینگی کشور تلاش می کند و تصمیمات درست می گیرد.

وی افزود: ضمن احترام به جبهه انقلاب و نامزدان حاضر در انتخابات ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب کرد که بتواند به همه پاسخ دهد، دکتر قالیباف از مدیران بی نظیر و ولایتمدار است و انتظار من این است از کسانی که حرف من را شنیدند، فکر کنند و در روز هشتم تیرماه پای صندوق های رای حاضر شده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

نیکزاد ادامه داد: دکتر قالیباف دارای تجربیات ارزشمندی در حوزه مدیریت است و در زمینه سیاست خارجی و داخلی، ارز، کنترل تورم، توسعه صنعت، کشاورزی و مسکن برنامه های ویژه و قابل اجرا دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف اضافه کرد: حل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در گرو انتخاب فردی صالح. ولایتمدار، توانمند و امتحان داده مانند قالیبافی است و با این انتخاب ، انقلاب را در ریل خود حفظ می کنیم .

نیکزاد بیان کرد: ما در هشتم تیرماه به دنبال برگزیدن فردی هستیم که ضمن حکمرانی اسلامی و انقلابی برای حل مشکلات مختلف کشور با بهره گیری از همه ظرفیت ها تلاش می کند، هم اکنون انقلاب اسلامی در برهه خاصی قرار گرفته و فردی باید در راس قوه مجریه قرار گیرد که توانایی حل مشکلات مبتلابه کشور را با استفاده از همه ظرفیت ها داشته باشد و دکتر قالیباف شناخت کاملی از شرایط کشور دارد و می تواند راه شهید رییسی را در خدمت به مردم ادامه دهد.

وی تصریح کرد: درود بر شهیدان پرواز اردیبهشت سال جاری، شهدای خدمت و شهید سلیمانی که زندگی خود را وقف خدمت به کشور کردند و باید راه شهدای با انتخاب فردی انقلابی و جهادی مانند قالیباف ادامه یابد.

وی ادامه داد: مردم استان یزد در تاریخ انقلاب درخشان بوده اند، یزد شهر علمای بزرگی مانند شیخ عبدالکریم حائری یزدی و شهید آیت الله صدوقی است و در مبارزه با طاغوت از مناطق پیشرو در کشور بوده و در فروردین ۵۷ آتش انقلاب اسلامی از این شهر شعله ور شد و پایه های طاغوت را لرزاند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف یادآور شد: یزد شهر شهیدان و فرماندهان انقلاب اسلامی مانند شهید عاصی زاده است و این استان چهار هزار شهید در راه عزت اسلامی و اقتدار ایران فدا کرده است.

نیکزاد: با انتخاب درست نگذارید قطار انقلاب به بیراهه برود + فیلم

نیکزاد تصریح کرد: یزد شهر آذر یزدی است که در دوره خود با ادبیات فاخر، تربیت کودکان و نوجوانان را تسهیل کرد و استان یزد شاعران بزرگی مانند وحشی بافقی دارد.

وی اظهار داشت: اینجا دارالعباده است و ویژگی مردم این سرزمین قنات، قنوعت و قنات است، خدا را شاکریم که بار دیگر در جمع مردم شریف استان قهرمان یزد حضور دارم.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و ندوشن در مجلس شورای اسلامی نیز قبل از سخنرانی نیکزاد در مسجد حظیره یزد گفت: همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری محترم هستند و باید از افرادی که برای ارتقای مشارکت مردم در تلاش هستند، قدردانی کنیم.

محمدصالح جوکار افزود: امروز کشور به فردی جهادی و انقلابی برای تداوم راه شهید رییسی نیاز دارد و این فرد دکتر قالیباف است که در عرصه های مختلف توانایی خود را نشان داده است.

وی بیان کرد: دکتر قالیباف در ۴۵ سال گذشته سرباز انقلاب اسلامی بوده و دارای همت بلند و تجارب علمی است و هر کجا کار کرده مورد تایید رهبری انقلاب قرار گرفته است.

جوکار یادآور شد: نقش دکتر قالیباف در دفاع مقدس. ساخت موشک. تلاش برای حل مشکلات در مجلس شورای اسلامی شایان توجه است و او در زمینه رفع تحریم ها و دور زدن آنها نقش آفرین بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف قبل از حضور در مسجد حظیره با امام جمعه یزد دیدار کرد و در گفت و گو با نماینده ولی فقیه در استان یزد ، دکتر قالیباف را ادامه دهنده راه شهید رییسی و تکمیل کننده اقدامات شهید جمهور دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha