استاندار مازندران: رئیس جمهور شهید مظهر شعارهای انقلاب بود

ساری- ایرنا- استاندار مازندران با بیان اینکه شهید «آیت الله رئیسی» الگوی عملی خدمت است، گفت: همه شعارهای انقلاب اسلامی در رئیس جمهور شهید ما تجلی داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری عصر امروز سه شنبه همزمان با عید سعید غدیر در دیدار با اهالی روستای بادابسر نکا، اظهار کرد: آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم شبانه روز تلاش می کرد و همه شعارهای انقلاب در این رئیس جمهور خلاصه شده بود.

وی با بیان این که رفع محرومیت از دغدغه های جدی آیت الله رئیسی در مناطق محروم بود، اظهار کرد: همه ما خدمت گذاران با تاسی از این اندیشه، خدمت رسانی در مناطق محروم را در دستور کار قرار داده ایم.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: زیرساخت های روستای بادابسر در بخش جاده، مدرسه و آنتن دهی با مشکلاتی روبرو است که از آنها گره گشایی خواهد شد.

نوری تصریح کرد: بازنگری در طرح هادی روستا یکی از خواسته های جدی اهالی منطقه است که به فرماندار شهرستان نکا دستور داده شد برای اجرایی کردن این خواسته کارهای قانونی را انجام دهد.

این مقام مسوول گفت: هشتم تیرماه کشور میزبان مهمترین رویداد سیاسی سال است که مردم مازندران با حضور با شکوه خود در پای صندوق رای حماسه دیگر خلق می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha