۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
کد خبر: 85519910
T T
۴۳ نفر

برچسب‌ها

ریزش سنگ در جاده کندوان

۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
کد خبر: 85519910
ریزش سنگ در جاده کندوان

نوشهر - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از سقوط سنگ از ارتفاعات به سطح این محور پرتردد کوهستانی خبر داد.

مهدی صفایی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه در محدوده تونل ولی آباد حوالی ۳۰ دقیقه پیش در این مسیر ارتباطی رخ داد که خوشبختانه خسارت مالی و جانی به همراه نداشت.

وی اظهار کرد : اینک راهداران با استقرار ماشین آلات در حال جابه جایی تخته سنگ ها در سطح محور و تسهیل در تردد خودروها هستند.

فرمانده پلیس راه کندوان نیز در این خصوص گفت : تردد در این مسیر به علت بارندگی رگباری در ارتفاعات به کندی انجام می گیرد .

سروان پژمان لطفی افزود : این مسیر حوالی ساعت ۱۷ دوطرفه شده است و به رانندگان توصیه می شود به علت شرایط نامساعد جوی به هنگام گذر از این مسیر افزون بر رعایت نکات ایمنی با احتیاط رانندگی کنند.

مسیر کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصل‌های بهار و تابستان به ۵۰ هزار می‌رسد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha