استاندار لرستان: شهید جمهور نقش ویژه ای در محرومیت زدایی داشت

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: شهید جمهور نقش ویژه ای در محرومیت زدایی کشور داشت و امید می رود این رویکرد در دولت بعدی استمرار داشته باشد.

به گزارش ایرنا، ابوطالب شفقت روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید «سید شیرخدا موسوی» اظهار کرد: امید است که رییس جمهور آینده بتواند مسیر آیت الله رییسی را ادامه دهد چرا که ایشان خدمات خوبی به مردم داشتند.

وی افزود: برگزاری چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی در ۶۰ کشور دنیا بیانگر قدرت و نقش آفرینی ایران اسلامی در دنیا است.

شفقت با بیان اینکه عید غدیر منسوب به همه شیعیان و جهان اسلام است، افزود: عید غدیر خم استمرار مبعث است و نسبت به تمام اعیاد برجسته است.

استاندار لرستان: شهید جمهور نقش ویژه ای در محرومیت زدایی داشت

شفقت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امید است نتیجه انتخابات باعث رضای خداوند و شادی مردم شود، چرا که این انقلاب به سختی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم همواره وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در هشتم تیرماه نیز حماسه آفرین خواهند بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha