امام جمعه آستارا: مردم با حضور در انتخابات ولی فقیه را تنها نخواهند گذاشت

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: مردم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری ولی فقیه خود را تنها نخواهند گذاشت و دشمن شاد نمی شویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی شامگاه سه شنبه در جشن بزرگ عید سعید غدیر خم که در مقابل شهرداری آستارا برگزار شد اظهار کرد: عید سعید غدیر، روزی است که دین و نعمت خدا بر بشر کامل شد.

وی افزود: خواص طرفدار حق بعد از واقعه غدیر سکوت کردند و خواص باطل و کسانی که عدل امام علی(ع) را بر نمی تافتند، جریان امامت و ولایت خدایی را تغییر دادند و علی(ع)، عدالت و قرآن کریم را خانه نشین کردند.

امام جمعه شهرستان آستارا با اشاره به اینکه مظلومیت شیعه و شهادت امام حسین(ع) نتیجه غفلت خواص و مردم آن زمان از واقعه غدیر خم بود، تصریح کرد: اربعین، فصل بیداری کسانی است که در یاری امام حسین(ع) کوتاهی کردند و تا امروز قرن ها گذشته و برای آن غفلت در غدیر، هزینه های سنگینی پرداخت شد.

حجت الاسلام باقری ارومی با اشاره به اینکه امروز نگاه دنیا و مظلومان و آزادیخواهان جهان به جمهوری اسلامی است، یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، امید در دل مظلومان، آزادیخواهان و مسلمانان جهان روشنی یافته و جبهه مقاومت در برابر ستم و ظلم جهانی و رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن ایستاده است.

امام جمعه شهرستان آستارا با تاکید بر احیای شناخت آحاد ملت های دنیا از واقعه غدیر، ابراز کرد: غدیر امروز باید در جهان احیا شود، امروز دنیا تشنه عدالت گستری است.

حجت الاسلام باقری ارومی در ادامه با اشاره به اینکه غدیر، عید انتخاب اصلح و میدان شایسته سالاری و یاس منافقین است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، نوری از انوار عید غدیر و عاشورای امام حسین(ع) است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا با قدردانی از نقش ارزنده مردم ولایتمدار و عالم پرور شهرستان بندر مرزی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، یاد آور شد: موضوع مهم انتخابات پیش روی یکی از آوردگاه های اثرگذار ملی است که حضور همه جانبه و حماسی مردم قدرشناس آستارا و اقصی نقاط ایران بزرگ در این انتخابات، تضمین کننده امنیت، آرامش و رافع مشکلات کلان اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

وی با تبیین نقش شرارت انگیز آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در عرصه عالم، تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و شرارت اسرائیل غاصب تمام توان خود را به کار گرفته تا بین ملت عزیز ایران و صندوق های رای جدایی اندازد و از این آب گل‌آلود، ماهی مقصود شان را به دست آورند.

امام جمعه شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی مردم متعهد و وطن دوست ایران بزرگ در روز هشتم تیرماه با انداختن رای خود به صندوق و انتخاب رئیس جمهوری متدین، متخصص، خادم و انقلابی، دین خود را به خون پاک شهدا و ایثارگران و به خصوص رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت ادا خواهند کرد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha