پزشکیان: با تمام وجود برای ایران و ایرانی تلاش خواهم کرد

یزد- ایرنا- مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه با تمام وجود برای ایران و ایرانی تلاش خواهم کرد، گفت:‌ از همه گروه‌ها و مذاهب برای ارتقا و پیشرفت مملکت استفاده می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود شامگاه سه شنبه - پنجم تیرماه - وارد فرودگاه یزد شد و مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت.

وی با حضور در جمع مردم یزد در مسجد حظیره با اشاره به اینکه هیچ کشوری بدون یک جامعه هماهنگ نمی تواند به جایی برسد، گفت: برای پیشرفت به پشتوانه مردمی نیاز داریم و پشتوانه مردمی است که به ما قدرت می دهد.

پزشکیان ضمن عذرخواهی از تاخیر در آمدن به یزد اظهار داشت:‌ یزد استان علمای بزرگی است که برای کشور افتخار آفریدند از جمله شیخ عبدالکریم حایری یزدی موسس حوزه علمیه و سید محمد خاتمی که من افتخار داشتم چهار سال با ایشان کار کردم. کاری که خاتمی در دنیا انجام داد و حضور ایشان در سازمان ملل باعث شد اسلام هراسی و ایران هراسی تبدیل به منادی گفت و گوی تمدن ها شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آقای خاتمی با وجود اینکه من جزو حزبی نبودم مرا به عنوان وزیر انتخاب کرد، این در حالی است که احزاب نمی گذارند کسی خارج از آنها در دولت باشد و این نشان دهنده نگاه بلند او برای اصلاح امور بود.

پزشکیان بار دیگر تاکید کرد:‌ ما به کارشناسان مجرب و نخبگان دانشگاهی برای اصلاح امور کشور در عرصه های مختلف نیازمندیم .

وی به این مطلب هم اشاره کرد که یزد محل همزیستی مسالمت آمیز ادیان مختلف است و این نشان دهنده آن است که می تواند منادی گفت و گوی تمدن ها باشد.

پزشکیان: با تمام وجود برای ایران و ایرانی تلاش خواهم کرد

به دنبال نگرشی نو برای اصلاح امور کشور هستیم

پزشکیان گفت:‌ من یک آدم عادی هستم مثل شما هستم از شما یک خواهش دارم مرا زیاد گنده نکنید و مثل یک خدمتکار با من رفتار کنید مسیری را طرح کردیم و به شما قول می دهم دروغ نمی گویم خیانت نخواهم کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه با تمام وجود برای ایران و ایرانی تلاش خواهم کرد، افزود:‌ از همه گروه ها و مذاهب برای ارتقا و پیشرفت مملکت استفاده می کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه ایران مال یک گروه، یک دسته و یک جناح نیست و تمام ایرانیان می توانند ایران را درست کنند، خطاب به مردم یزد بیان کرد: شهر شما الگوی گفت وگوی ادیان است و می توانید این فرهنگ را در ایران و در دنیا معرفی کنید.

وی ادامه داد: یک عزیزی در مناظره گفتند ما اجازه نمی دهیم تو رئیس جمهور شوی من به آنها گفتم شما نه خدایید و نه مردم، این مردم هستند که تصمیم می گیرند چه کسی رئیس جمهور شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآورشد: همه شما یک ستاد هستید و حضور شما این تفکر را از ذهن آنان بیرون می کند، حضور شما پشتوانه ماست. همان مسیری که در اصلاحات طی شده را برای بازسازی ایران به ارمغان می آوریم.

پزشکیان یادآورشد: به دنبال نگرشی نو برای اصلاح امور کشور هستیم.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha