رئیس ستاد قالیباف: نگذاریم قطار انقلاب از ریل خارج شود

اصفهان-ایرنا-رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: اگر می‌خواهید قطار انقلاب که شهید رییسی آن را ریل گذاری کرده ماندگار بماند باید فردی را انتخاب کنیم که آن را از ریل خارج نکند.

به گزارش ایرنا علی نیکزاد سه‌شنبه شب در گردهمایی حامیان محمدباقر قالیباف در مسجد سید اصفهان گفت: در پیشگاه خداوند و در این مکان مقدس و در برابر شما مردم اعلام می‌کنم اگر می‌خواهید قطار انقلاب که شهید رئیسی آن را در ریل قرار داد باقی بماند باید فردی را انتخاب کنیم که نگذارد این قطار از ریل خارج شود.

وی اظهار کرد: ما باید کسی را انتخاب کنیم که سیاست خارجی و داخلی را بلد باشد، عمران روستایی و شهری را بشناسد و برای تورم، ارزش پول، یارانه، ناترازی آب و برق و بنزین، بنگاه‌داری بانک‌ها، ناترازی حقوق و تورم، بودجه و کسر بودجه، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان و معیشت مردم برنامه داشته باشد و با تعهد، مراقبت، قاطعیت، قانون‌مداری، کارشناسی و عقلانیت برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور تلاش کند.

رئیس ستاد کشوری محمدباقر قالیباف گفت: شهادت می‌دهم قالیباف در نظارت و تقنین مجلس نیز همچون شهید رئیسی در امور اجرایی کشور و پیگیری مشکلات مردم شب از روز نشناخت‌ و همواره دغدغه‌مند مردم بود.

وی ادامه داد: در انتخابات سال ۱۴۰۰ ما در مجلس برای استقرار خط انقلاب ۲۲۰ امضا جمع کردیم و اگر زمان به عقب برگردد باز هم این‌کار را خواهیم کرد زیرا هدف نخست ما این بود که کشورداری، حکومت‌داری و حکمرانی بر مبانی اخلاق اسلامی در کشور شکل بگیرد و حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی یعنی رئیس جمهور باید سلامت فکری و اعتقادی، اخلاقی داشته باشد، خدامحور، مردم‌باور، مجاهد و مراقب باشد و همه ما شهادت می‌دهیم آقای رئیسی چنین شخصیتی داشت.

نیکزاد گفت: هدف دوم این بود که ما دنبال کسی بودیم که بتواند مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معیشت مردم، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان را حل کند و دیوان‌سالاری توام با دینداری را در کشور پیاده کند.

وی اضافه کرد: قالیباف روزی در نقش فرماندهی نیرو انتظام، حافظ و ضامن امنیت مردم کشور شد، روزی برای عمران شهری شهردار تهران شد و قول داد فاصله بین جنوب و شمال را کم کند و این کار را کرد.

رئیس ستاد کشوری محمدباقر قالیباف ادامه داد: قالیباف در جنگ تحمیلی فرمانده لشکر بوده و برادرش نیز شهید شده است. از امتحان فرماندهی جنگ با سربلندی بیرون می آید و به او فرمان داده می‌شود به نیروی هوا فضای سپاه برود.

وی با بیان اینکه به روح امام راحل و شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و نیز ابرمرد صلح تاریخ معاصر جهان سردار سلیمانی درود می‌فرستیم، گفت: آیت‌الله رئیسی به حق الگوی جدیدی در ریاست جمهوری ثبت کرد و رهبر انقلاب درباره ایشان گفت باید راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

رئیس ستاد کشوری محمدباقر قالیباف ادامه داد: اگر امروز می‌نویسند ایران رژیم غاصب صهیونیستی را موشک باران کرده واقعیتی است که تهرانی مقدم‌ها رقم زدند و امروز همه ما به شهید تهرانی مقدم مدیونیم اما بدانید آقای قالیباف در زمان فرماندهی نیروی هوافضای سپاه، در شکل‌گیری این موضوع نقش داشته‌ است.

نیکزاد با بیان اینکه ما امروز در برهه‌ای هستیم که باید کاری کنیم که همان‌طور که رهبر انقلاب گفت راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند، گفت: به شما نوید می‌دهم که در تاریخ هشت تیر این اتفاق صورت خواهد گرفت، اگر شخص درستی را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه توفیق شد بار دیگر در جمع مردم شریف و قهرمان اصفهان حضور پیدا کنم، افزود: اصفهان به تعبیر مقام معظم رهبری شهر علم، هنر، جهاد و شهری زنده است؛ شهر علمای بزرگی همچون آیت‌الله نائینی، آیت‌الله سید ابوالحسن اصفهانی و غیره است.

رئیس ستاد کشوری قالیباف با بیان اینکه اصفهان شهر ایمان و محبت به اهل‌بیت و شهر هنر است و انواع هنرهای گوناگون ایرانی در اصفهان زنده و جاری است، تصریح کرد: اصفهان اولین شهری که به خاطر فعالیت های گسترده مردم در زمان پهلوی اعلام حکومت نظامی کرد. همچنین در دفاع مقدس دو لشکر امام حسین(ع) به فرماندهی شهید خرازی و لشکر نجف به فرماندهی شهید احمد کاظمی حماسه سازان اصفهان بودند.

وی با بیان اینکه این شهر ۲۳ هزار شهید برای دفاع از شرف، عزت، اقتدار، عظمت و دفاع از نوامیس کشور تقدیم اسلام کردند، گفت: این صرفاً یک عدد نیست بلکه سند افتخار و شرف ما و استان و مردم اصفهان است.

نیکزاد با اشاره به مشکلات و معضلات اصفهان ادامه داد: مطمئناً معضلات اصفهان از جمله خشکی زاینده‌رود، آلودگی هوا و غیره در دستور کار دولت خدمت و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

احتمال اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شود وجود دارد

نگذاریم قطار انقلاب از ریل خارج شود

حمید رضا فولادگر نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع حامیان محمدباقر قالیباف افزود: چهار نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری متعلق به جبهه انقلاب هستند و نقاط مثبت و سوابق خوبی دارند اما ما به این نتیجه رسیدیم که از بین این افراد با توجه به شرایط سخت داخلی و خارجی، کسی که می‌تواند سکان‌دار قوه مجریه باشد، قالیباف است.

وی ادامه داد: تحلیل انتخابات و نظرسنجی نشان می‌دهد که سه کاندیداها به ترتیب حروف الفبا پزشکیان، جلیلی و قالیباف بالاترین رای را داشته اند که اگر همین منوال پیش رود انتخابات به مرحله دوم هم کشیده می‌شود.

نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه اجماعی صورت بگیرد چهارشنبه مشخص می شود اما نظر بر حضور محمد باقر قالیباف است اما اگر شرایط منجر به دو قطبی شدن جریان اصلاحات شود نیاز به ملاحظات و اجماع دارد.

وی اضافه کرد: در صورت کنار رفتن یکی از دو نفر کاندیدا باید دید کدام گزینه آرا دیگری را جذب و متمایل به فرد مقابل می‌کند و انصراف دیگری موجب رفتن آرا به سمت جناح مقابل اصلاحات نمی‌شود.

وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: نباید عده‌ای در داخل چون فکر می‌کنند کاندیدای مورد نظرشان در مشارکت پایین احتمال موفقیت بیشتری کسب می‌کند، پس به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات باشند چون مخالف مشی رهبری است.

نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات دغدغه همیشگی مقام معظم رهبری بوده و سخنرانی امروز هم روی مشارکت بالا و بعد انتخاب کاندیدای اصلح تاکید کردند چرا که دشمنان کشور و معاندین مخالف شرکت مردم در انتخابات هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخاب اصلح یادآور شد: مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح معیارهایی را مطرح کردند و فرمودند که هر ۶ کاندیدا به اسلام و انقلاب دلبسته هستند و انتخاب اصلح کسی است که به نظام و انقلاب دلبسته بوده و راه‌حل مشکلات را در داخل کشور پیدا کند و به غرب و بیگانگان دلبسته نبوده و قدرت اجرای آرمان‌های انقلاب را داشته باشد.

فولادگر گفت: مقام معظم رهبری استمرار نظام را در استمرار مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری می‌دانند چرا که این مهم می‌تواند نظام را در مقابل تهدیدات خارجی و داخلی بیمه کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha