۷ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85520119
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تعیین شعبه اخذ رای برای اهالی فرهنگ و هنر همدان

همدان-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در پی هماهنگی با فرمانداری همدان، ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان یکی از محل های شعبه اخذ رای تعیین و اهالی فرهنگ و هنر امکان رای دهی دارند.

مسعود ویژه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور پرشور در این انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شعبه اخذ رای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همدان واقع در چهار راه تختی، ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از ساعت هشت صبح روز جمعه هشتم تیرماه پذیرای حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه جهت اخذ رای است.

این مسوول همچنین با اشاره به فرآیند انتخابات در کشور افزود: ایران از معدود کشورهایی در دنیا است که به برکت خون شهدا دارای دموکراسی واقعی است و همه دیدیم بعد از شهادت رییس‌ جمهور و همراهان، بلافاصله کشور آماده برگزاری انتخابات شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین گفت: این اداره کل از اولین روزهایی که قرار شد انتخابات برگزار شود فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرد و جلسات متعددی برای مشارکت افزایی برگزار شد.

ویژه با اشاره به اینکه کمیته صیانت از رسانه از سال گذشته در همدان و سه استان دیگر به صورت آزمایشی تشکیل شد ادامه داد: ۲ جلسه در کمیته صیانت برگزار شد و برخی از پایگاه‌های خبری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت، جلسات هماهنگی با اعضای خانه مطبوعات، چاپخانه داران و سایر مراکز زیر مجموعه ارشاد برگزار و دستورالعمل‌ها و بخشنامه هایی با موضوع انتخابات صادر شد.

وی، کمک به انتخاب اصلح را یکی از وظایف این اداره کل برشمرد و افزود: چند روز اخیر در فضای رسانه ای با شروع تبلیغات نامزدها، شور و شوق چشمگیری در کشور شکل گرفته و برپایی مناظرات نیز کمک کرده مشخص شود هر کدام از نامزدها چه دیدگاه‌ها و چه برنامه هایی در این زمینه دارند.

تعیین شعبه اخذ رای برای اهالی فرهنگ و هنر همدان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: خلوص نیت و اقدامات صادقانه آیت الله رییسی موجی ایجاد کرد که پیش بینی می شود در این دوره حضور مردم پرشورتر باشد و این بزرگترین تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

ویژه با بیان اینکه آیت الله رییسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسید ادامه داد: در دولت مردمی سیزدهم به دلیل اقدامات جهادی اعتماد از دست رفته مردم به دولت های پیشین تا حدود زیادی برگشت.

وی اظهار کرد: هر چقدر دولتمردان خدمت رسانی صادقانه به مردم داشته باشند اعتماد مردم را بیشتر جلب می‌کنند و با کم کاری و کوتاهی اعتماد مردم سلب می‌شود.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی این استان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجهیز و آماده شدند.

بیست هزار نفر دراستان همدان در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت خواهند داشت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته جاری هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha