انتخاب رئیس جمهور با پشتوانه قوی، اقتدار کشور را به دنبال دارد

سنندج- ایرنا- امام جمعه موقت شهرستان بانه گفت: انتخاب رئیس جمهور جدید با پشتوانه قوی مردم و حضور حداکثری آنها در پای صندوق های رای، اقتدار کشور را به دنبال دارد.

ماموستا جمال کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه مردم، رییس جمهوری فعال، مومن، اصلاح، مقتدر و متعهد انتخاب کنند، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضامن ایرانی قوی در منطقه و جهان خواهد بود.

وی اضافه کرد: مردم با حضور پررنگ و گسترده در انتخابات ضمن داشتن ایرانی قدرتمند نشان می دهند که در مواقع حساس کنار نظام و انقلاب اسلامی هستند و هیچگاه میدان را خالی نمی کنند.

امام جمعه موقت شهرستان بانه با اشاره به معیارهای مهم رییس جمهوری بیان کرد: به نظر من ایمان، اخلاص عمل، انقلابی، وفا به تعهدات و همچنین ادامه دهنده رئیس جمهور شهید از مهمترین معیارهای انتخاب رئیس جمهور است.

ماموستا کریمی با درخواست از مردم دین دار و متدین بانه برای حضور در پای صندوق های رای اظهار کرد: من از تمام ملت ایران درخواست می کنم که در روز هشتم تیر ماه در پای صندوق های رای حضوری فعال و گسترده داشته باشند تا بتوانیم رییس جمهوری لایق برای قوه مجریه کشور انتخاب کنیم.

وی یادآور شد: شرکت پرشور مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان ایران می شود و همچنین رئیس جمهوری با پشتوانه قوی مردم انتخاب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha