۲۱۲ شعبه اخذ رای مهیای حماسه آفرینی شهروندان جنوب استان مرکزی

خمین - ایرنا - ۲۱۲ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان آماده حماسه‌سازی مردم جنوب استان مرکزی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش ایرنا، پس از شهادت آیت‌الله رئیسی شهید جمهور دولت سیزدهم، دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان‌های جنوبی استان مرکزی با تشکیل ستاد انتخابات برای انجام آزمون سیاسی دیگر خود را آماده کردند.

۱۱۱ شعبه اخذ رای در خمین تدارک شده است

فرماندار خمین از تدارک ۱۱۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

حمید کمانکش گفت: ۹۲ حوزه شهری و بخش مرکزی و ۱۹ حوزه در بخش کمره برای انتخابات هشتم تیرماه تدارک دیده شده است.

وی گفت: همانند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت به عنوان راهبردهای مقام معظم رهبری اولویت تمام دستگاه‌های اجرایی در انتخابات پیش رو است.

فرماندار خمین گفت: ۸۸ هزار و ۳۲۱ نفر در این شهرستان آماده ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ مشارکت سیاسی این خطه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

۵۳ شعبه در دلیجان آماده رای گیری از مردم است

فرماندار دلیجان گفت: این شهرستان آماده برای برگزاری انتخاباتی باشکوه است.

ابوالفضل قاسمی ادامه داد:۵۳ شعبه اخذ رای شامل ۴۱ شعبه ثابت و۱۲ شعبه سیار برای انتخابات هشتم تیرماه تدارک دیده شده است.

وی برگزاری جلسات آموزشی برای عوامل اجرایی‌، نظارتی، بازرس‌ها و نمایندگان فرماندار و افرادی که پای صندوق‌های رای حاضرمی شوند را از جمله موارد جهت آمادگی برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه اعلام کرد.

۴۸ شعبه اخذ رای در محلات آماده رای گیری از مردم است

فرماندار شهرستان محلات گفت: در این شهرستان ۴۸ شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم در روز هشتم تیرماه درنظر گرفته شده است .

مهدی ترکیان ادامه داد: از این تعداد، ۳۶ شعبه در شهر فعالیت می‌کنند و ۱۲ شعبه هم در روستاها آرای مردمی را جمع آوری می کنند.

فرماندار شهرستان محلات تاکید کرد: این شهرستان همانند دیگر مناطق کشور تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی سالم و باشکوه را اندیشیده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه سال جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha